س 29 اسفند 1402 ساعت 08:42

عملکرد آموزش و پرورش نوسود در تمامی شاخص های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است

عملکرد آموزش و پرورش نوسود در تمامی شاخص های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه در دیدار مدیر،کارکنان اداره و مدیران مدارس اعلام کرد:عملکرد آموزش و پرورش منطقه نوسود در تمامی شاخص های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا احمد مبارکشاهی در دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش کارشناسان اداره و مدیران مدارس افزود:ملکرد اداره آموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه در دیدار مدیر،کارکنان اداره و مدیران مدارس اعلام کرد:عملکرد آموزش و پرورش منطقه نوسود در تمامی شاخص های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا احمد مبارکشاهی در دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش کارشناسان اداره و مدیران مدارس افزود:ملکرد اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود را در تمامی شاخص های آموزشی و پرورشی و روند رو به رشد هرساله آموزش و پرورش در تعامل با ادارات را مطلوب و قابل تقدیر دانست.

امام جمعه شهر نودشه با اشاره رسالت خطیر آموزش و پرورش توجه به تربیت و پرورش را در کنار آموزش در دنیای حرفه ای و پر زرق وبرق امری بسیار ضروری برشمرد و خواستار توجه جدی تمامی جامعه بخصوص فرهنگیان به این دو مقوله مهم شد.

ماموستا مبارکشاهی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مبنای توسعه و تولید کننده نیروی انسانی است بیان داشت:هیچ ثروتی بالاتر از سرمایه انسانی نیست و بالاترین ثروتی که می تواند جامعه را متحول کند سرمایه انسانی است و این سرمایه انسانی در آموزش و پرورش به وجود می آید.

وی در ادامه افزود:امروز جامعه توسعه یافته را می طلبیم و به دنبال آن هستیم که توسعه و و توسعه یافتگی در جامعه پایدار باشد هیچ راهی وجود ندارد جز توسعه در آموزش و پرورش لذا مشارکت در آموزش و پرورش امریست ضروری ومقدمه توسعه، افکار و اندیشه های انسانی است.