چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 17:11

مانور پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان پاوه اجرا شد/عکس

مانور پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان پاوه اجرا شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:همزمان با هفته پدافند غیر عامل و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مانور پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه هدف از برگزاری این مانور را آگاهی بخشی به دانش آموزان و آمادگی همه جانبه برای […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با هفته پدافند غیر عامل و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مانور پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه هدف از برگزاری این مانور را آگاهی بخشی به دانش آموزان و آمادگی همه جانبه برای مواجهه با تهدیدات مختلف عنوان کرد.

مختار برزگرفرد با بیان اینکه ششم لغایت دوازدهم آبان ماه، به عنوان هفته پدافند غیر عامل نام گذاری شده است،یکی از برنامه های شاخص این هفته را برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدارس شهرستان عنوان کرد.

وی برپایی نمایشگاه فرهنگی در حوزه پدافند غیرعامل، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تبلیغات محیطی در مدارس، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله برنامه های هفته پدافند غیرعامل است.

گفتنی است مانور پدافند غیرعامل با همکاری جمعیت جوانان هلال احمر،آتش نشانی و فوریت های پزشکی در تمام مدارس شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه قدس شاهد برگزار شد.

یک پاسخ برای “مانور پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان پاوه اجرا شد/عکس

  • کمال در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

    آفرین . بسیار کار عالی است. اگر دوره احیاء هم برگزار شود بسیار موثر می باشد