ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:57

یک مسوول:نیروی انتظامی در تعقیب عوامل نزاع جمعی شهرستان های پاوه و جوانرود است

یک مسوول:نیروی انتظامی در تعقیب عوامل نزاع جمعی شهرستان های پاوه و جوانرود است

به گزارش سلام پاوه :  فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی بعد از وقوع درگیری روز جمعه بین اهالی روستای بیون جوانرود و شویسر پاوه به علت اختلاف بر سر مراتع، در تعقیب عوامل اصلی این نزاع جمعی است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ايرنا : سردار کریم کشوری روز […]

به گزارش سلام پاوه :  فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی بعد از وقوع درگیری روز جمعه بین اهالی روستای بیون جوانرود و شویسر پاوه به علت اختلاف بر سر مراتع، در تعقیب عوامل اصلی این نزاع جمعی است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ايرنا : سردار کریم کشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نزاع جمعی اهالی مناطق مذکور که از قدیم با هم اختلاففرمانده نيروي انتظامي كرمانشاه داشتند، با چوب، سنگ و سلاح با یکدیگر درگیر شدند.

وی اظهار کرد: شورای تامین شهرستان های جوانرود و پاوه بلافاصله بعد از وقوع این درگیری تشکیل شد و تصمیم بر این شد که عوامل محرک و اصلی این درگیری دستگیر و تحویل مقام های قضایی شوند.

وی گفت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، افرادی که در این درگیری نقش داشتند متواری شده و نیروی انتظامی در تعقیب آن هاست.

وی گفت: در این نزاع جمعی یک نفر کشته و بیش از 50 نفر مجروح شدند که اکثر آن ها به صورت سرپایی مداوا شده و سه نفر آن ها نیز هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

منطقه درگیری در فاصله 40 کیلومتری بخش باینگان واقع شده و به علت کوهستانی بودن و عدم جاده دسترسی حدود چهار ساعت پیاده روی دارد.

یک پاسخ برای “یک مسوول:نیروی انتظامی در تعقیب عوامل نزاع جمعی شهرستان های پاوه و جوانرود است

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 29, 1393 گفت:

    گزاشگر محترم تیتر گزارش مناسب نیست ذرگیری ما بین شهرستان پاوه وجوانرود نبوده بلکه مابین تعدادی ازروستا ییا ن بیوند
    از شهرستان جوانرود و باینگان از شهرستان پاوه بوده است پاوه وجوانود با هم دعوایی ندارند لطفا این تیتر را بر دارید.