ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:07

نزاع دسته جمعی در باینگان یک کشته و چهل مجروح به جای گذاشت

نزاع دسته جمعی در باینگان یک کشته و چهل مجروح به جای گذاشت

به گزارش سلام پاوه : نزاع جمعی مابین یکی از روستا های جوانرود (بی وند ) و دامداران و مرتع داران باینگانی یک کشته و 40 مجروح به جای گذاشت . به گزارش سلام پاوه : اهالی روستای بیوند جوانرود و باینگان از توابع شهرستان پاوه  امروز جمعه به دلیل  اختلاف بر سر حدود مراتع  […]

به گزارش سلام پاوه : نزاع جمعی مابین یکی از روستا های جوانرود (بی وند ) و دامداران و مرتع داران باینگانی یک کشته و 40 مجروح به جای گذاشت .

به گزارش سلام پاوه : اهالی روستای بیوند جوانرود و باینگان از توابع شهرستان پاوه  امروز جمعه به دلیل  اختلاف بر سر حدود مراتع  تپه هره گال وارد یک نزاع دسته جمعی شده  و با سلاح سردار کشوریهای سرد و گرم به نزاع با یکدیگر پرداختند .
در راستای این نزاع جمعی یکی از اهالی باینگان به نام عرفان باینگانی  32 ساله  بعد از مجروحیت در این نزاع کشته شد و 40 نفر دیگر مجروح شدند گزارشهای غیر رسمی حاکی از شدت بالای جراحت 4 تن دیگر دارد
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور و واکنش نیروهای انتظامی در منطقه و دستگیری تعدادی از عاملان  اصلی  این نزاع  آرامش تا حدودی به منطقه بازگشته است .

شایان ذکر است سردار کشوری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرگزاری مهر ضمن تایید خبر فوق ماجرا را به شرح ذیل بیان نمودند .

نزاع دسته جمعی در تپه “هره گال” یک کشته و 39 مجروح برجای گذاشت
کرمانشاه – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام خبر مرگ یک نفر و زخمی شدن 40 تن دیگر در نزاع میان برخی از اهالی دو روستای پاوه و جوانرود بر سر حدود مراتع، گفت: نیروی انتظامی وارد عمل شده و با دستگیری عاملان اصلی ایجاد نا امنی، آرامش تا حدود زیادی به منطقه بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اهالی دو روستای باینگان و بیوند از توابع شهرستان های پاوه و جوانرود از ظهر امروز جمعه به دلیل اختلاف بر سر حدود مراتع تپه هره گال وارد یک نزاع دسته جمعی شده و همچنان با سلاح های سرد و گرم به این درگیری ادامه می دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: با ورود نیروی انتظامی به ماجرا برخی از طرفین درگیری به سمت مأمورین نیروی انتظامی نیز شلیک کرده اند که بلافاصله دستگیر می شوند.

سردار کریم کشوری گفت: در برخی از فصول سال برخی مشاجره ها بر سر مراتع در مناطق مختلف دیده می شود اما این بار با بالاگرفتن درگیری نیروی انتظامی وارد عمل شده و اوضاع را تحت کنترل دارد.

وی با اشاره به اینکه عاملان اصلی حادثه دستگیر شده اند گفت: تعداد بیش از 40 مجروح این حادثه به بیمارستان شهر پاوه منتقل شده اند و یک نفر نیز بر اثر این منازعه کشته شده اند.

سردار کشوری گفت: اهالی تعدادی دیگر از روستاهای اطراف قصد ورود به منازعه در حمایت از روستاهای درگیر را داشته اند که نیروی انتظامی از این موضوع ممانعت و در نهایت آرامش را تا حدود زیادی به این منطقه باز گردانده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شورای تأمین شهرستان پاوه تشکیل جلسه داده و برای برخورد با عاملان بی نظمی و برگرداندن آرامش کامل و حل شدن اختلافات تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای تأمین در فرمانداری شهرستان پاوه ساعاتی قبل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

2 پاسخ برای “نزاع دسته جمعی در باینگان یک کشته و چهل مجروح به جای گذاشت

  • دوست در تاریخ خرداد 11, 1393 گفت:

    دست آقایان امید زیبایی باقی رامیاد وبخصوص نجاتگران هلال احمرشاهوعضیمی وامیدمحمدی دردنکنه که اون شب هم به شاهواومدن وبه مردم کمک کردن.
    انشلاعاقبت به خیربشن

    • ناشناس در تاریخ خرداد 20, 1393 گفت:

      ما هم چنان خواهان برخورد سریع وقاطع مسولین محترم ودستگیری بقیه عاملین این نزاع وکمک کنندگان مالی به نزاع کنندگان هستیم هستنند هنوز افرادی که دستگیر نشده اند ودر میان مردم شایعه پراکنی میکنند واز رشادتهای خود دراین نزاع تعریف میکنند یا کسانی که هم چنان آشوب به پا میکنند.عللخصوص چند نفر از …. که در شهرداری وشبکه بهداشت ……شاغل اند.از پشتیوانان مالی درگیری هستنند. خواهشمند است برخورد شود.