ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:56

امام جمعه پاوه: محوریت توزیع زکات باید نیازمندان و فقرا باشد

امام جمعه پاوه: محوریت توزیع زکات باید نیازمندان و فقرا باشد

به گزارش سلام پاوه وبه نقل از ایرنا: امام جمعه پاوه با اشاره به اهمیت انجام فریضه زکات از دیدگاه اسلام، بر لزوم توجه به توزیع زکات جمع آوری شده در بین نیازمندان و فقرا تاکید کرد و گفت: طبق فقه اهل سنت محور توزیع زکات باید فقرا و نیازمندان باشد. به گزارش سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه وبه نقل از ایرنا: امام جمعه پاوه با اشاره به اهمیت انجام فریضه زکات از دیدگاه اسلام، بر لزوم توجه به توزیع زکات جمع آوری شده در بین نیازمندان و فقرا تاکید کرد و گفت: طبق فقه اهل سنت محور توزیع زکات باید فقرا و نیازمندان باشد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا، ماموستا ملاقادر قادری روز چهارشنبه در نشست ستاد زکات پاوه افزود: کمیته امداد امام (ره) پاوه سال گذشته یک میلیارد 200 میلیون ریال زکات امام جمعه پاوه / زکاتجمع آوری کرد که نسبت به سال 91 حدود 111درصد افزایش داشته در حالی که این شهرستان فاقد زمین های زراعی و کشاورزی است.

ماموستا قادری، خواستار شفاف سازی مسوولان در نحوه توزیع زکات برای مردم شد.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، خواستار تبیین اهمیت این موضوع برای عامه مردم شد و اظهار امیدواری کرد که امسال این شهرستان جایگاه اصلی خود را در میزان زکات جمع آوری شده پیدا کند.

در این نشست مقرر شد ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و بخشداران در راستای ترویج و اشاعه اهمیت پرداخت زکات در مساجد و محافل عمومی اقدام کنند.