س 29 اسفند 1402 ساعت 10:28

مراسم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی در دبیرستان امام محمد غزالی/تصاویر

مراسم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی در دبیرستان امام محمد غزالی/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه،اولیاء،معلمان و دانش آموزان در دبیرستان امام محمد غزالی برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر دبیرستان امام محمد غزالی در سخنانی ضمن تبریک بازگشایی مدارس،آغاز بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اعلام […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه،اولیاء،معلمان و دانش آموزان در دبیرستان امام محمد غزالی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر دبیرستان امام محمد غزالی در سخنانی ضمن تبریک بازگشایی مدارس،آغاز بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اعلام کرد:ماه مهر زیبا ترین ایام سال است چرا که یکی از باشکوهترین مجاهدتها و حرکت های ملی ایران اسلامی است که در اول مهر آغاز می شود.

 

علاء الدین نجمی افزود:ایام بازگشایی مدارس که با هفته دفاع مقدس مزین گشته است را نشان از اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و مجاهدتهای غیورانه شهدائی است که تا ابد نامشان و یادشان بر صفحه سپید روزگار بر صفحه با عزت و عظمت ایران اسلامی خواهد ماند.

 

وی در ادامه به پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش در ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت:بنده سه نکته مهم را در این پیام استنباط کردم اول اینکه از مربیان،مدیران،و معلمان دلسوز خواسته است در به ثمر نشستن نسلی متعهد به ارزشهای دینی و انقلابی،صبر و گفتگو و روحیه انقلابی تلاش کنند.دوم اینکه از دانش اموزان گرامی خواست قدردان فرصت ها بوده و در کمال ادب و احترام خوشه چین دانش و علم معلمان خود باشند.سوم،از اولیاء و مربیان خواسته است با مشارکت فکری در امور مدرسه معلمان و مربیان را همراهی کنند.

 

رئیس آموزش و پرورش  پاوه هم در سخنانی ضمن تبریک به سال تحصیلی به دانش آموزان از آنها خواست با تلاش و سعی بیشتر ههمچون گذشته مراحل موفقیت را طی کنند.

 

مختار برزگرد فرد افزود:دشمن در دنیای امروز به دنبال سلاح جنگی نمیگردد سلاح امروزه با جوانان و دانش اموزان ما جنگ نرم افزاری است که باید با هوشیاری بیشتر در این مسائل بیدار و هوشیار باشیم.

 

وی افزود:متاسفانه سراه مطالعه در استان کرمانشاه بین ۸ الی ۱۵ دقیقیه است این در حالی است که سرانه استفاده از موبایل و حضور در فضای مجازی بین ۸ الی ۹ ساعت در شبانه روز میرسد و این زنگ خطر برای همه ما است.

 

در ادامه یکی از داشن آموزان موفق رشته تجربی در تحلیلی جالب به آمار و ارقام کنکور سراسری امسال پرداخت و همه دانش آموزان را به تلاش بهتر و قبولی در رتبه های تک رقمی دعوت کرد.

 

در پایان مراسم از دانش آموزان نمونه سال گذشته دبیرستان امام محمد غزالی  تقدیر به عمل آمد.همچنین دانش آموزان به پاس زحمات و قدردانی از والدین به آنها شاخه گل تقدیم کردند و به نحوی از تلاشهای انها سپاسگزاری کردند.

4 پاسخ برای “مراسم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی در دبیرستان امام محمد غزالی/تصاویر

  • فرهنگی در تاریخ مهر 10, 1396 گفت:

    باسلام.لابد مدیر سابق اموزش وپرورش ایجاد تحول کردن که چیزی ندیدیم!!!

  • به یاد امام محمد غزالی در تاریخ مهر 3, 1396 گفت:

    درود بر رئیس آموزش و پرورش پاوه مختار برزگرد فرد و همقطارانش
    این انسان وارسته و تحول گرا،آموزش و پرورش را دچار دگرگونی اساسی نمود.
    خداوند حامی او باد
    علاء الدین نجمی گرانقدر و آگاه ،باید مواظب خیلی از افراد و خیلی از مسائل باشد
    تشکر برای تهیه گزارش هوشمندانه و پربارتان.

    • شایسته در تاریخ مهر 10, 1396 گفت:

      با سلام : کدام دگرگونی و کدام تحول اساسی، لطفاً بیشتر توضیح فرمائید. پایان نامه ارشد بنده در خصوص مدیریت آموزشی است و شدیداً احتیاج به مطلب دارم. با سپاس

  • شهروند در تاریخ مهر 3, 1396 گفت:

    درودبرآقای نجمی خستگی ناپذیرودلسوز