چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 09:54

اکران فیلم سینمایی”گذر موقت”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم سینمایی”گذر موقت”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی کمدی” گذر موقت”از فردا در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:این فیلم با نویسندگی و کارگردانی،افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی و با نقش آفرینی بازیگرانی همچون:اسماعیل محرابی،مسعود کرامتی،پانته آ بهرام،شبنم فرشاد جو،شقایق دهقان،شقایق فراهانی،هومن برق نورد […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی کمدی” گذر موقت”از فردا در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:این فیلم با نویسندگی و کارگردانی،افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی و با نقش آفرینی بازیگرانی همچون:اسماعیل محرابی،مسعود کرامتی،پانته آ بهرام،شبنم فرشاد جو،شقایق دهقان،شقایق فراهانی،هومن برق نورد و لادن مستوفی تهیه شده است.

وی گفت:اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز دهه ۶٠ و “مسعود کرامتی” بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم هستند.

اکران فیلم سینمایی کمدی”گذر موقت”از روز دوشنبه ۶ الی ۱۴ شهریور ماه و در سانس های هر شب ساعت ۲۱:۴۵ و سانس عصرها ساعت ۱۷ در روزهای۱۱، ۱۲ ،۱۳ و ۱۴ مرداد می باشد.

افشین هاشمی پیش از این فیلم های”خسته نباشید”و”صدای آهسته” را کارگردانی کرده است،وی درباره فیلم می‌گوید:”گذر موقت”فیلمی است که می‌خواهد حالی خوش برای تماشاگران به جا بگذارد همچنین گفته اند:فیلم «گذر موقت»با تئاتر پیوند دارد و اقتباسی از یک نمایشنامه فرانسوی است که به نظرم داستان آن بی‌ارتباط با زندگی شهری درتهران نبود.

اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون بعد از چندین سال دوری از این حوزه در سومین فیلم افشین هاشمی حضور یافته است او که در سریالهای پر مخاطبی همچون «آئینه»،«خانه سبز»،«هزاردستان» و فیلمهای سینمایی «خواستگاری»،«وکیل اول» و… به ایفای نقش پرداخته است،نقش “آقانصیری” را در “گذر موقت” بازی می کند.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که تاکنون جوایز متعددی را برای فیلمهای سینمای کودکش دریافت کرده در «گذر موقت» در نقش آقای صمیمی ایفای نقش کرده است.

بخشی از نقد افشین علیار منتقد سینما:تماشاگری که چشمانش به ملودرام های آپارتمانی یا کمدی های بی سروشکل عادت کرده است با دیدن این فیلم می تواند جهان تازه یی از موقعیت های ملودراماتیک را تماشا کند و همچنین فضای قصه گوی این فیلم تا حدودی در ذهن تماشاگر باقی می ماند به طوری که این فیلم به لحاظ محتوا و فرمی که دارد تماشاگر را وارد دنیای قصه می کند یعنی تماشاگر با فیلم همذات پندار می شود مهم ترین بخش گذرموقت دیالوگ نویسی آن است که به دور از اغراق و غلو های تئاتر گونه از شخصیت های فیلم می شنویم،

اسماعیل محرابی و مسعود کرامتی در کنار هم توانستند با طنازی در قالبی دراماتیک برای تماشاگر تاثیر گذار باشند نوع و لحن بازی محرابی و کرامتی نمایشی به نظر می رسد که البته آگاهانه بوده ، گذر موقت فیلمی ملودراماتیک و تئاتر گونه است که محتوای آن می تواند برای تماشاگر جذاب باشد همچنین موسیقی فیلم که خودِ فیلمساز سازنده آن بوده با موقعیت عاطفی و احساسی سکانس ها هماهنگی پیدا کرده است.(منبع:نقد فیلم گذر موقت،نمایش سینمایی،افشین علیار،سایت سلام سینما)