چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 09:00

شبکه آبرسانی شهرک کارگاهی پاوه افتتاح شد/عکس

شبکه آبرسانی شهرک کارگاهی پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:در چهارمین روز از هفته دولت پروژه دفع فاضلاب ناحیه شهرک گارگاهی پاوه با حضور معاون فرماندار،و برخی از اعضای شورای اداری در محل شهرک گارگاهی افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ائین افتتاح این پروژه که توسط معاون فرماندار صورت گرفت پس از چند سال نبود شبکه دفع فاضلاب با […]

به گزارش سلام پاوه:در چهارمین روز از هفته دولت پروژه دفع فاضلاب ناحیه شهرک گارگاهی پاوه با حضور معاون فرماندار،و برخی از اعضای شورای اداری در محل شهرک گارگاهی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ائین افتتاح این پروژه که توسط معاون فرماندار صورت گرفت پس از چند سال نبود شبکه دفع فاضلاب با مشارکت صاحبان شهرک گارگاهی و تلاش فرمانداری و اداره ابفای شهری،اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف این پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون فرماندار پاوه در خصوص این پروژه گفت:در پروژه هایی که مصوب و عملیات آنها در حال انجام است باید در ابتداء به فکر تمام جوانب آن شد تا در حین احداث آن با مشکلات مواجه نشویم چرا که دریافت پودجه و آغاز کار این پروژه ها نباید ملاک قرار گیرد.

 

سید نجیب میرانی افزود:در شهرستان پاوه چند پروژه را داریم که احداث و نقشه آنها در اصل اشتباه بود که ضرورت ایجاب کرد با وجود آنکه این پروژه ها از پروژه های اصلی و نیاز شهرستان بوده چاره ای جز رفع مشکلات آنها نبود،به طور مثال:بیمارستان تازه احداث پاوه که خیلی از فاکتورهای لازم در ان دیده نمیشود،محل احداث مسکن مهر و معضلاتی که بعدا ممکن است به وجود بیاد. ترافیک شهر در آینده و شهرک کارگاهی از جمله پروژه هایی هستند که از ابتدا به ساکن محل انها نا مناسب بوده است.

 

میرانی ادامه داد:شهرک گارگاهی نیاز اصلی برای تمام شهرها از جمله پاوه بوده که تمام صنوف و مشاغل آلاینده در یک جا مستقر و در آن محل به فعالیت صنفی بپردازند.که امید است با همکاری هیئت امنای شهرک گارگاهی به فکر راه حل و رفع مشکلات به وجود آمده باشیم.

 

مدیر آبفای شهری پاوه در آئین افتتاح این پروزه اعلام کرد: پروژه ای که در حال افتتاح آن هستیم مربوط به خط انتقال آب و فاضلاب بخشی از شهر در دو نقطه پایین تر از شهرک کارگاهی است که مسیر بالای کفش ملی و خیابان مرکزی و مسیر زمین شهری تا پایین مسکن مهر را شامل می شود.

 

سالم مرادی افزود:مشکل دفع فاضلاب برخی منازل در جاده نوسود پاوه با شبکه دفع فاضلاب دفع گردیده است و این مشکل را هم در در شهرک کارگاهی در چندین سال وجود داشت که خوشبختانه شبکه دفع فاضلاب و شبکه آبرسانی برای این کارگاه نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه شبکه فاضلاب این کارگاه در دو قمست می باشد افزود: اعتبار این شبکه حدود ۱۰۰ میلیون تومان بوده که ۶۲ میلیون از این هزینه ها از مشارکت مردمی صاحبان اصناف در این شهرک و حدود ۳۸ میلیون دیگر نیز از اعتبارات آبفای شهری هزینه شده است.

 

سید کامل حسینی یکی از اعضای هیئت مدیره در افتتاح این پروژه به خبرنگار سلام پاوه گفت:یکی از مشکلات اساسی و اصلی ناحیه شهرک گارگاهی عدم شبکه آب و فاضلاب بود که با همکاری و همراهی فرماندار و معاونت فرمانداری پاوه،اداره آبفای شهری و صاحبان صنوفی که در شهرک گارگاهی ساکن هستند امروز این مشکل حل شده است.

 

وی افزود:از مشکلات اصلی ناحیه کارگاهی نداشتن گاز و تلفن است که در این خصوص نقشه اولیه و طراحی شبکه گازرسانی و همچنین اداره مخابرات هم در حال رایزنی و برطرف نمودن مشکل خطوط تلفن می باشد که امید است با همراهی و تلاش این بزرگوران سایر مشکلات شهرک در آینده نزدیک حل شوند.

 

 

 

 

 

8 پاسخ برای “شبکه آبرسانی شهرک کارگاهی پاوه افتتاح شد/عکس

  • شهروند در تاریخ شهریور 7, 1396 گفت:

    دقیا سرپرست شهرداری و شورای سابق همه رو سرگردان کرده بودن

  • زارعي در تاریخ شهریور 7, 1396 گفت:

    نماینده شورای محترم آقای مرادی تشزیف داشتند.
    سرپرست شهرداری بعلت زحمات فراوانی که برای شهرک متحمل شده اند ( جواب های سربالا و غیر مسئولانهو دست رد های هزار باره به مسائل شهرک )اجازه حضور نداشتند .

  • شهروند در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    سلام چرا شهردار اونجا نیست
    رئیس شورا هم دیده نمیشه

  • بهروز شفيعي در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    تهنیت و فرخنده باد ! امیدوارم با حل سایر مشکلات از سوی تمامی ارگانها بزودی شاهد رونق کسب و کار اساتید مظلوم شهر باشیم . کامل عزیز هر آنچه حاصل شده است نتیجه زحمت و پیگیری شخص شما و سایر زحمت کشان است و ما و دیگران کاری انجام نداده ایم . هزاران بار مبارکتان باد.

  • کامل حسینی در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    سلام
    ازتمامی کسانی که مارو در این چند ساله کمک کردن کمال تشکر رو دارم بخصوص فرماندار محترم و معاون ایشان جناب آقای میرانی ودراین راستا نباید اسم این چند عزیز دیگر را فراموش کرد آقایان هوشیارعبدالله زاده وشاهرخ دولتخواه،بهروزشفیعی،فرهاد صالحی،صهیب زربان،

  • شهرک کارگاهی در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    از تمام کسانی که در این راه به ما یاری رساندن ممنون وسپاس گذاریم

  • شهروند در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    از فرماندار ومعاونت فرمانداری کمال تشکر را داریم که خیلی بیشتر از مسئولین بومی دغدغه ی مشکلات شهرو دارن .واز ممنون سایت سلام پاوه نیز باید تشکر کرد که همیشه حامی ساکنان شهرک کارگاهی بودن وهستن

  • پاوه ای در تاریخ شهریور 5, 1396 گفت:

    این حرکت یک نماد از عزم جدی مسولین و درکنار آنها همراهی مردم بود
    مسئولان بدانند هروقت قدم بردارند مردم باهاشون همکارن نماینده که هیچکاری برامون نمیکنه فرماندار عزیز شما تلاش کنید مردمم همراهتونن