پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 21:55

همدلی آئین این شهر است/گزارش تصویری از دومین بازارچه خیریه در پاوه

همدلی آئین این شهر است/گزارش تصویری از دومین بازارچه خیریه در پاوه

به گزارش سلام پاوه :همه کودکان نیازمند درمان منتظرند تا قاصدان مهربان سرزمینشان، یار و همدم لحظه های بی قراری آنها باشند. این بار قاصدان مهربانی پاوه با رگهایی لبریز از خون انسانیت و نبضهایی که به یاد دیگران می زند بار دیگر مژده آمدن بهاری را دادند. که لبریز از عشق و عاطقه است. […]

به گزارش سلام پاوه :همه کودکان نیازمند درمان منتظرند تا قاصدان مهربان سرزمینشان، یار و همدم لحظه های بی قراری آنها باشند. این بار قاصدان مهربانی پاوه با رگهایی لبریز از خون انسانیت و نبضهایی که به یاد دیگران می زند بار دیگر مژده آمدن بهاری را دادند. که لبریز از عشق و عاطقه است. بهاری که از گلهای آن شبنم نوع دوستی و محبت و ایمان می چکد. و نغمه های پرندگان آن نوایی توحیدی است . قاصدان مهربانی پاوه از اهالی سرزمین نیکوکاری هستند که سالها است سروده اند “بنی آدم اعضای یکدیگرند  که در آفرینش ز یک گوهرند . تو کز محنت دیگران بی غمی  نشاید که نامت نهند آدمی ” .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دومین بازارچه خیریه در شهرستان پاوه به همت انجمن اجتماعی قاصدان مهربانی فِریا از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۳۹۶ با استقبال بی نظیر مردمان نوع دوست و نیکو کار پاوه شروع به کار کرد.

بازارچه خیریه فریا

مدیر عامل انجمن اجتماعی قاصدان مهربانی فریا گفت:در این بازارچه خیریه ۳۷ غرفه در زمینه های صنایع دستی،غذاهای محلی ،مهد کودک،خانه کودک و بازی،زبان های خارجی،هنرهای تجسمی ، غرفه موسیقی،غرفه بانوان کارآفرین،بیمه ما،سمن ها،فروشگاه ها و….به مدت دو روز حضور فعالی دارند.

بهزاد حبیبی با بیان اینکه هدف  اصلی این بازارچه خیریه کمک به کودکان نیازمند درمان در شهرستان پاوه می باشد گفت : ما در کنار هدف اصلی این بازارچه خیریه بدنبال ایجاد همدلی ترویج نوع دوستی ، مشارکت در امور خیر،آموزش در سطح پایه و  مهد کودک ها و … دانست.

وی گفت:فریا یک موسسه خیریه اجتماعی است  که در قالب این اقدامات خیریه یک رخداد اجتماعی را نیز انجام می دهد.

حبیبی گفت:یکی از اهداف این انجمن اجتماعی تداوم و برگزاری مستمر بازارچه های خیریه بصورت فصلی یا مناسبتی  در طول سال می باشد و قطعا این کار ادامه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه این سمن در زمینه کارآفرینی نیز اقدامات و توجه ویژه ای را دارد گفت : در این راستا برپایی غرفه بانوان کارآفرین و اهمیت توجه به این مقوله در دستور کار انجمن قاصدان مهربانی قرار دارد.

او ضمن تشکر از همراهی و کمک فرماندار پاوه در پروسه ثبت انجمن و تشکیل این بازارچه ها از راهنمایی های امام جمعه پاوه که چند جلسه در خدمت ایشان بودیم قدر دانی و تشکر کرد.

 

حبیبی از  مدیر آموزش و پرورش پاوه بخاطر در اختیار قرار دادن سالن ، مردم نوع دوست شهرستان پاوه ،اصحاب رسانه و تمامی کسانی که به انجمن فریا کمک کردند قدر دانی کرد.

 

گفتنی است اولین بازارچه خیریه پاوه در دی ماه ۱۳۹۴ بصورت کارگروهی برگزار شد سپس انجمن اجتماعی قاصدان مهربانی (فِریا )در سال ۱۳۹۶ با شماره ۴۶ ثبت شد این انجمن با همت ۱۵ نفر تاسیس شد.

اعضای هیئت موسس:بیان رستمی،بشرا محمدنیا،شیما محمدنیا،حسنا محمدنیا،سونا بهرامی،یسرا حسام الدینی،محمد ابراهیمی،مربوط محمدی،لقمان حق شناس،بهزاد حبیبی،پیمان حسن زاده،آرمان خالدی نیا،اشکان نظری،رامین محی الدینی،مصباح محمدنیا می باشند.

هیئت مدیره این انجمن:خانم شیما محمدنیا رئیس هیئت مدیره،بیان رستمی نائب رئیس هئیت مدیره،بهزاد حبیبی مدیرعامل،مربوط محمدی خزانه دار،محمد ابراهیمی منشی و خانم سونا بهرامی نیز به عنوان بازرس می باشند.

 

گزارش تصویری از این بازارچه 

 

بازارچه خیریه فریا

یک پاسخ برای “همدلی آئین این شهر است/گزارش تصویری از دومین بازارچه خیریه در پاوه

  • Afsaneh naderi در تاریخ شهریور 2, 1396 گفت:

    ای که دستت میرسد دستی بگیر..

    گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
    وقتی دستی را به یاری می گیری،
    بدان که دست دیگرت در دست خداست…
    سپاس و تشکر و قدر دانی از تمامی عزیزانی که هرکدام به نوعی در این کار زیبا و خداپسندانه سهیم بودن..
    بهترینها را برای تمای اعضای این بازارچه خیریه و انجمن فریا و همه ی کسانی که گامی موثر در این راستا داشتند ارزومندیم.