د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:06

مدیرانی که در شهرستان نمی توانند پا به پای برنامه ها حرکت کنند دیگر با ما نخواهند بود/ گزارش تصویری

مدیرانی که در شهرستان نمی توانند پا به پای برنامه ها حرکت کنند دیگر با ما نخواهند بود/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : اولین نشست شورای اداری شهرستان پاوه پس از تشکیل دولت دوازدهم با شروع کار پنجمین دوره شورای اسلامی پاوه و قرائت سوگند نامه توسط آنها برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نشست که با حضور روسای تمامی ادارات و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، […]

به گزارش سلام پاوه : اولین نشست شورای اداری شهرستان پاوه پس از تشکیل دولت دوازدهم با شروع کار پنجمین دوره شورای اسلامی پاوه و قرائت سوگند نامه توسط آنها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نشست که با حضور روسای تمامی ادارات و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره در سالن اجتماعات فرمانداری پاوه صبح امروز چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۳۹۶ برگزار شد .فرماندار پاوه

فرماندار پاوه در این نشست گفت : انتظار دولت از اعضای شوراها توجه و عمل به قانون است.

 

پرویز ایده پور اظهار کرد: رأی مردم یک سرمایه بزرگ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که منتخبان مردم باید با توجه و عمل به قانون در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم این سرمایه را ارج نهاده و حفظ کنند.

 

وی گفت: خدمت رسانی مطلوب و قانونمدار به مردم و جلب رضایت مندی آنان موجب می شود آرای نامزدهای انتخابات دور بعد بیشتر و حضور مشارکت مردم در انتخابات های بعدی گسترده تر باشد.

 

وی با اشاره با درصد بالای حضور مردم شهرستان در انتخابات و رای بالا به دولت تدبیر و امید گفت: امروز در آستانه هفته دولت کار شورای اداری بیشتر از قبل خواهد بود و انتظارات مردم پاوه هم از شورای اداری انتظار به حقی است که ما نیز باید در برابر این انتظارات پاسخ مثبتی را بدهیم.

 

فرماندار پاوه در بخشی از سخنانش با اشاره به خطای مدیریتی یکی از مدیران شهرستان در هفته گذشته که نقش بسزایی در توسعه دارد گفت : متاسفانه این خطا ما را در کمک به یک کار بزرگ توسعه ای سه ماه به تاخیر انداخت .

 

وی با بیان اینکه مدیران سطح شهرستان اختیار تام دارند و باید مستقل تصمیم بگیرند گفت : مدیرانی که نمی تواند در شهرستان پاوه پا به پای برنامه های ما حرکت کنند نمیتواند با ما برای همیشه ادامه دهد.و دیگر با ما نخواهند بود.

 

ایده پور با تأکید بر تلاش مضاعف مدیران برای خدمت رسانی به مردم گفت: نظامی که برای اعتلای اسلام بهترین فرزندان خود را در صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی کشورمان تقدیم حق می کند، مدیران بی تفاوت و ضعیف را نمی خواهد.

 

فرماندار پاوه افزود: نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در این برهه به مدیران با علم و دانش، به روز، همراه و متعهد نیاز دارد و هر مدیری که با این خصوصیات وفق نداشته باشد یا نتواند خود را وفق دهد، نمی تواند در شهرستان خدمت کند.

 

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر ارائه و انعکاس خدمات دولت برای مردم در این هفته تأکید کرد.

 

در ادامه مهندس ظائبی مدیر امور آب اوراماناتدر پاور پوینتی به موضع آب و کمبود شدید آن در جهان و ایران و اورامانات اشاره کرد و لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات ، مردم و رسانه ها را در کمک به استفاده بهینه و مصرف درست خواستار شد .

 

سپس مراسم تحلیف شورای های اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره انجام شد و آنها سوگند نامه ای را قرائت کردند.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

فرماندار پاوه

 

 

 

 

 

 

 

 

11 پاسخ برای “مدیرانی که در شهرستان نمی توانند پا به پای برنامه ها حرکت کنند دیگر با ما نخواهند بود/ گزارش تصویری

  • همشهری در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    آقای فرماندار
    هستندمدیران فرهنگی واقعا پست موردنظربسیارسنگینترازوزن ایشان است و حتی جایگاه خود را نمی دانند.یعنی ایشان درحدوقواره آن پست نیست.
    جز ایجاد بی نظمی وعدم موفقیت درکار چیزی تااین لحظه نصیب دستگاه وی درمقایسه باپارسال نشده است.

  • ناشناس در تاریخ شهریور 5, 1396 گفت:

    خدا کند آنطور باشد که آقای ایده پور میگن واقعا از روی پروژه های ضعیف میشود پی به همه چی برد

  • جواب فرهنگی در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    جواب قرهنگی محترم با سپاس از نظر شما ولی واققیت را باید قبول کرد این دومین جلسه است که فرماندار با درایت از بعضی مدیران گله مند است وحال چرا تصمیم گیری وجود ندارد جواب سوال با ایشان است قضاوت شما با نظرات فرماندار هم خوانی ندار د نیاز به فکر کردن دارد کاکه خومه بژی که خودجواب حق را داری طبق موارد جسله فرمانداری ومردم شهرمان از با سواد تا بی سواد خیلی آگاهند ومطلع هستند

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    سلام و درود بر “فرمان دار” اندیشمند پاوه
    سلام و درود بر مردم فهیم و “فرمان بر” پاوه
    تشکر از فرماندار مقتدر ، متین و سیاست مدار پاوه
    مدیران فعلی هم خوبند و عالی

  • هورامان در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    خنده یک مسول در آخر عکس سایت رویت فرماندار شهرمان خیلی پرمعنی به نظراقدا م شدن امکان ندارد حتما با خبر مدیر سایت ترا به وچدان سانسور نشود مدارک وجود دارد عکس سایت خود سلام پاوه جدی بودند هم در جلسه واجب است یا جوک تعریف شد ماهها بی خبر

  • شهروند در تاریخ شهریور 2, 1396 گفت:

    راست میگن آقای ایده پور بنده شمارا دوست دارم ومردخوبی هستید خارج از سیاسی بودنتان که منجر به دروغ هم میشود ولی واقعاعزل نسب بخدا دست شمانیست آن همه اعتراض از رییس …چکار کردید؟

  • شهریوار۹۶ در تاریخ شهریور 2, 1396 گفت:

    سلام آقای فرماندارمتاسفانه درزمانی که جناب عالی فرماندارپاوه شده اید درطی این مدت این مباحث مطرح می کند اما درعمل هیچ گونه تغیرصورت نمی گیرد چرا بیشتر نمایند ه عزل نسب می کند

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 2, 1396 گفت:

    جناب آقای ایده پور نکات ارایه شده حضرتعالی بسیار متین ووزین است اما این تغییرات را چه کسانی باید نظاره گر باشند؟
    وقتی به عکس های این جلسه نگاه میکنی شخصیت افراد به مراتب بسیار واضح وروشن است
    وباید تاسف خورد به حال این ملت ساده لوح…………………………………………

  • مرادی در تاریخ شهریور 2, 1396 گفت:

    آقای فراندار شما در آمدن و رفتن و ماندن احدی از مدیران نقش مشورتی هم ندارید پس لطفا ژست های آنچنانی به خود نگیرید بعضی از مدیران این شهر مانند اختاپوس بر میز و منصبشان چسپیدە و برای بقا از حربه ای استفادە می کنند پس بهتر است همان وعدە وعید هایتان را بدهید و منتظر انتقال ۲ ماە آب هانه کوان باشید

  • ناشناس در تاریخ شهریور 1, 1396 گفت:

    اقای فرماندار:گەمان نیەکەم فلانی

  • شهروند در تاریخ شهریور 1, 1396 گفت:

    متاسفانه هرسال این مباحث مطرح شده اما هیچ گونه تغییری در سطح مدیران ادارات شهرستان صورت نگرفته باتوجه به شروع کار دولت تدبیر وامید باید این تحول وتغییرات بر اساس نظر دولت باشه نه ارگانها وسازمانهای دیگر انجام شود