پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 21:55

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در پاوه به مناسبت روز پدر

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در پاوه به مناسبت روز پدر

به گزارش سلام پاوه : مسابقات چهارجانبه فوتسال در رده نوجوانان روز یکشنبه ساعت 14 در سالن 2500 نفری حضرت امام به مناسبت روز پدر برگزار می شود. به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز پدر یک دوره مسابقات فوتسال در رده نوجوانان با حضور چهارتیم  پرقدرت استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه روز […]

به گزارش سلام پاوه : مسابقات چهارجانبه فوتسال در رده نوجوانان روز یکشنبه ساعت 14 در سالن 2500 نفری حضرت امام به مناسبت روز پدر برگزار می شود.

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز پدر یک دوره مسابقات فوتسال در رده نوجوانان با حضور چهارتیم  پرقدرت استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه روز یکشنبه از ساعت 14 در سالن سابق حسینی2500 نفری حضرت امام خمینی پاوه برگزار می شود.

سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت  : در این مسابقات چهارجانبه تیم های جهان اسپورت ثلاث ، یگان زاگرس کرمانشاه ، تیم روانسر و تیم پاوه حضور دارند .

وی با بیان اینکه فوتسال پاوه نیاز به برگزاری هرچه بیشتر مسابقات دارد از تمامی علاقمندان و همشهریان درخواست نمود تا با حضور در سالن 2500 نفری حضرت امام تیم فوتسال شهرستان را حمایت نمایند .

4 پاسخ برای “برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در پاوه به مناسبت روز پدر

  • محسن فتح الهی از ایلام در تاریخ شهریور 22, 1393 گفت:

    درود بر کاک سایق و مردم بزرگ پاوه.احسنت

  • فوتسالیست در تاریخ اردیبهشت 30, 1393 گفت:

    سلام براقای حسینی وتمام کارکنان هیت فوتبال یه سوالی داشتم ایا تیم نوسود جزو تیم پاوه است چون درتمام مسابقات بازیکنان نوسود در ترکیب ملاحظه شده اند ایا انان دوست دارند با نام تیم پاوه بازی کنندءو مشکل بعدی دروازبانان شهرستان هستند ایا تیم پاوه به غیر از دروازبانان نوسودی دروازبانی در رده ی نوجوانان وجود دارد.پاسخ این سوال برعهده ی اقای حسینی و شما مردم فهیم.

  • بهشتی زاده در تاریخ اردیبهشت 20, 1393 گفت:

    با سلام
    واقعا باید از زحمات اقای حسینی تشکر کرد
    واقعا پاوه به همچنین مسولانی در کلیه رشته ها احتیاج دارد

  • ورزش دوست در تاریخ اردیبهشت 19, 1393 گفت:

    امید است فوتبال شهرستان نیز که مدتیست راکد شده مانند کشتی جایگاه واقعی خود را به دست آورد . آقای حسینی ضمن تقدیر منتظر خلاقیت جنابعالی در این عرصه هستیم