د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:14

تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه/بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی

تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه/بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی

به گزارش سلام پاوه : در نشست خبری فرماندار شهرستان پاوه با اصحاب رسانه مطرح شد :  ۳۰ طرح عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد  ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : در نشست خبری فرماندار شهرستان پاوه با اصحاب رسانه مطرح شد :  ۳۰ طرح عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد  ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پاوه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری  بیش از ۸۰ برنامه مختلف در شهرستان پاوه اشاره نمود.

فرماندار پاوه گفت :۳۰ طرح عمرانی در فصول عمران شهری و روستایی، راه و حمل و نقل جاده ای، انرژی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان پاوه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ایده پور افزود: این طرحها شامل راه ارتباطی روستای شیخان، مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، پرواربندی ۸۰ رأسی گوساله، گاز رسانی به روستاهای گلال و دشه، طرح هادی روستایی در بخشهای مرکزی، نوسود و باینگان، مرکز بهداشتی درمانی و سرسرای ورزشی شهر بانه وره، افتتاح ساختمان پایگاه بسیج روستای هجیج و افتتاح سرسرای ورزشی دبیرستان ابتکار شهر پاوه می باشد.

وی سپس گفت: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی شامل گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، ویزیت رایگان در مراکر بهداشتی و درمانی، برگزاری یادواره شهدا، اجرای نمایش و جنگ های هنری، اعزام اکیپ دامپزشکی به روستاها، برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده، حضور گسترده مسئولان در نماز جمعه، برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهر و روستا اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این نشست خبری که متعاقبا به صورت کامل منتشر می شود فرماندار پاوه به سوالات و مباحث اصحاب رسانه در زمینه های مختلف پاسخ دادند که مشروح کامل این خبر در پایگاه های خبری شهرستان پاوه منتشر خواهد شد.

4 پاسخ برای “تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه/بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی

  • وفا فتح الهی در تاریخ بهمن 11, 1395 گفت:

    تبریک برای امدن این ایام فرخنده ایام دهه مبارک فجر و جا دارد از زحمات بی دریغ و شبانه روزیه فرماندار عزیز جناب اقای ایده پور بابت زحماتشون برای ابادانی شهرستان پاوه علی الخصوص شهر بانه وره تشکر کنیم بنده به نماینده از کلیه جوانان شهر بانه وره بابت زحماتشون تشکر میکنم اجرتون با خدا
    تشکر از سایت وزین سلام پاوه
    اقای ایده پوره سپاس ❤❤❤??

  • ایثارگرانقلاب در تاریخ بهمن 11, 1395 گفت:

    سلام آیااصحاب رسانه ازفرماندارمحترم درمورد درمانگاه تامین اجتماعی پاوه سوال شده وجواب ایشان چه بود خیابان یاجاده گردشگری پاوه دوسال پیش آقای فرمانداردرجمع مردم که درسالن ارشاداسلامی پاوه که بدعوت شورای شهرجلسه فرهنگی شهروند بود وعده آن راداد چه شد وکجارسید سهم مردم شهرستان پاوه از آب سدداریان چقدراست ؟؟؟

  • محمد ... در تاریخ بهمن 10, 1395 گفت:

    بی آبی را چه کنیم؟!
    کاش به جای افتتاح طرحها در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان، فکری به حال بی آبی می شد.

  • شهروند در تاریخ بهمن 10, 1395 گفت:

    در مو ردتکمیل و راه اندازی انتقال آ ب ها نه کوان خبری بود یا به فراموشی سپرده شده شایداقایان تشنه نمیشوندواحتیاج آ چندانی به آ ب ندارند