پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:27

برگزاری آزمون ارتقای درجه امدادگران شعب هلال احمر اورامانات در پاوه/تصاویر

برگزاری آزمون ارتقای درجه امدادگران شعب هلال احمر اورامانات در پاوه/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت  هلال احمر شهرستان پاوه از برگزاری آزمون اعطاء و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران شعب هلال احمر اورامانات در پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید مسعود حسینی اعلام کرد،قریب به ۲۰۰ نفر نجاتگر (زن و مرد )در آزمون اعطاء و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران شعب هلال احمر پاوه،جوانرود،روانسر […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت  هلال احمر شهرستان پاوه از برگزاری آزمون اعطاء و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران شعب هلال احمر اورامانات در پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید مسعود حسینی اعلام کرد،قریب به ۲۰۰ نفر نجاتگر (زن و مرد )در آزمون اعطاء و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران شعب هلال احمر پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه برگزار شد.

حسینی گفت:هدف از برگزاری این آزمون را ایجاد انگیزه و رقابت سالم،سیر تدریجی منطقی و غیرتکراری آموزش‌ها،سازماندهی و حفظ امدادگران و نجاتگران پیش‌بینی شده است.

وی افزود:چندسالی است که این آزمون در شعب هلال احمر سراسر کشور برگزار می شود و امدادگران و نجاتگران با شرکت در این آزمون موفق به کسب درجه امدادگری می شوند.

حسینی داشتن سابقه امدادگری،حضور فعال در پایگاه و حوادث و عملیات‌های مختلف،رشادت در عملیات،ایثار و ازخودگذشتگی و سرانجام فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه را از جمله آیتم‌های کسب درجه بالاتر در این ازمون دانست.

وی افزود:از جمله مفاد این آزمون که با حضور کارشناسان معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد،تست کوپر– دو ۹*۴ – بارفیکس- چادر زنی و کمک های اولیه(پیش بیمارستانی)-و آزمون های تخصصی نجات است که در این آزمون در نظر گرفته شده بود.

حسینی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان پاوه بابت تامین سالن ورزشی گفت:این آزمون به مدت دو شبانه روز به تفکیک برادران(۱۲۰ نفر)خواهران(۸۰ نفر) در شهرستان پاوه برگزار شد.