د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:00

مراسم روز ملی هوای پاک در مهد کودک شنیان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

مراسم روز ملی هوای پاک در مهد کودک شنیان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : با شعار همه با هم به‌ سوی هوای پاک مراسم روز ملی هوای پاک در مهد کود شنیان شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت مهد کودک شنیان پاوه و با حضور اعضای جمعیت هلال احمر پاوه ، مدیر و تنی چند از پرسنل شبکه […]

به گزارش سلام پاوه : با شعار همه با هم به‌ سوی هوای پاک مراسم روز ملی هوای پاک در مهد کود شنیان شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت مهد کودک شنیان پاوه و با حضور اعضای جمعیت هلال احمر پاوه ، مدیر و تنی چند از پرسنل شبکه بهداشت و درمان پاوه و محیط بانان و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست پاوه مراسمی به مناسبت ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک با شعار همه باهم به سوی هوای پاک برگزار شد.

در این مراسم زیبا کودکان مهدکودک شنیان با قرائت اشعاری زیبا با موضوع محیط زیست و در دست داشتن تراکت هایی با شعار همه با هم به سوی هوای پاک لزوم توجه به محیط زیست سالم را خواستار شدند.

قرائت قرآن و خیر مقدم توسط دو تن از کودکان مهد کود شنیان، ارائه نکات بهداشتی و محیط زیستی توسط کارشناسان حاضر در برنامه ، پذیرایی با آش و همچنین یک کیک زیبا به مناسبت ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک و … از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

مهد کودک شنیان پاوه

2 پاسخ برای “مراسم روز ملی هوای پاک در مهد کودک شنیان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • شهروند در تاریخ دی 30, 1395 گفت:

    سلام خسته نباشید واقعا شما در تمام اقدامات فرهنگی حضور فعالی دارید ممنون

  • معین در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    فرهاد صالحی بزرگوار سلام وخسته نباشید هرچند مطلبم بی ربط است عذرخواهی میکنم، درخبرها آمده قراره حق کوله بری تازه آباد ثلاث وروستاهای آنجا پرداخت بشه وضعیت پول کوله بری پاوه به کجا رسید زحمت بکشین پیگیری نمایید وآنرا به سرانجام برسانید تشکر وقدردانی ویژه از تلاش شبانه روزیتان