س 29 اسفند 1402 ساعت 10:34

نشست هم اندیشی نمایندگان انجمن حمایت زندانیان پاوه و ثلاث باباجانی برگزار شد

نشست هم اندیشی نمایندگان انجمن حمایت زندانیان پاوه و ثلاث باباجانی برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : جلسه ی هم اندیشی نمایندگان انجمن حمایت از زندانیان پاوه با رئیس دادگستری و دادستان و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد. به گزارش خبرنگارسلام پاوه : به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ثلاث باباجانی،و با حضور نمایندگان انجمن حمایت زندانیان پاوه،آقایان مهندس جلیل علیزاده […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه ی هم اندیشی نمایندگان انجمن حمایت از زندانیان پاوه با رئیس دادگستری و دادستان و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارسلام پاوه : به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ثلاث باباجانی،و با حضور نمایندگان انجمن حمایت زندانیان پاوه،آقایان مهندس جلیل علیزاده مدیرعامل و جمال مرادی معتمد انجمن با رئیس دادگستری و دادستان و اعضای انجمن حمایت از زندانیان ثلاث باباجانی در دفتر رئیس دادگستری شهرستان ثلاث باباجانی برگزارشد.

رئیس دادگستری شهرستان ثلاث باباجانی در این نشست ضمن خیرمقدم اظهار داشت:خداوند را شاکریم که می بینیم آمار زندانیان در حال کاهش است.و ما دوست داریم که همه زندانها خالی از زندانی باشند.

نظری افزود:از فعالیت دلسوزانه ی اعضای انجمن حمایت از زندانیان پاوه کمال تشکر را داریم،وامیدواریم خداوند مهربان به پاس زحمتهای بیدریغ آنان،پاداش اخروی را نصیبشان کند.

وی اظهار داشت: خیلی دوست داریم تا از تجربیات اعضای انجمن پاوه که زا انجمن های موفق می باشد استفاده نمائیم.

نظری در پایان صحبتهایشان پیشنهاد نمود که به زودی برنامه ای نظیر جشن گلریزان در شهرستان ثلاث باباجانی برای کمک به زندانیان و خانواده های آنان برگزارشود.

دادستان شهرستان ثلاث باباجانی نیز در ادامه ضمن تقدیر از حضور حاضرین در جلسه،بخصوص اعضای انجمن پاوه،از مشکلات خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد سخن به میان آورد و گفت: وقتی سرپرست یک خانواده در زندان به سرمی برد،زندگی کردن برای اعضای خانواده بسیار مشکل است و امرار معاش غیرممکن میشود.

احمدی اعلام کرد: که شکر خدا بیشتر محکومین ما مشکل مالی دارند که امیدواریم با مساعدتهای انجمن و خیرین شهرستان،آنهایی که مبلغ بدهی هایشان کمتر است آزاد گشته و به آغوش خانواده هایشان،بازگردند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان پاوه، با تشکر از بانیان جلسه و حضور صمیمانه ی معتمدین شهرستان ثلاث باباجانی،اهداف کلی انجمن را تشریح کرد و تاکید نمود که اعضای انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات،همگی بدون هیچ چشمداشتی خدمت میکنند،و هدف اصلی تک تک این اعضا،همانا خدمت به خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد دانست.

مهندس جلیل علیزاده از ریاست محترم دادگستری،و دادستان محترم و معتمدین معرفی شده ی شهرستان ثلاث باباجانی درخواست نمود،تا بنا بر رضای خداوند مهربان در حد توان در جهت حل مشکلات این خانواده ها و زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان قدم بردارند.

وی سپس با اشاره به تجربه های درخشان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه گفت به نحوه ی چگونگی کمک به انجمن و برپایی جشن گلریزان گفت : اعضا و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه پتانسیل و توان همکاری لازم و ارائه تجربیات این انجمن را به معتمدین شهرستان ثلاث باباجانی دارند و در این باره برای تعامل و کمک های لازم اعلام آمادگی نمود.

جمال مرادی،معتمد انجمن حمایت زندانیان پاوه،ضمن تشکر از بانیان جلسه و اعضای معرفی شده ی انجمن ثلاث باباجانی،به منطور استقبال گرمشان از جلسه،با بیان شعری از خودشان که بیانگر چگونگی به جای گذاشتن آثار مثبت انسان از خود در طول عمر بود افزود،هیچ حکیمی به اندازه ی یک دردمند مزه ی تلخ درد را نمی تواند احساس کند.و نمی داند که دردمند چه رنجهایی را تحمل میکند.

وی درخواست نمود تا با همفکری و همدلی هرچه بیشتر اعضای انجمن،در جهت رفع درد های خانواده های گرفتار تلاش و کوشش همه جانبه صورت گیرد.

در پایان معتمدین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ثلاث باباجانی،که عبارت بودند از آقایان ملا سلمان مهاجری،علی رضایی،ابراهیم صالحی،هادی محمدی وعبدالکریم مرادی از اهداف انجمن و تعامل با معتمدین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه استقبال نموده و اعلام داشتند که از هرگونه همکاری دریغ نخواهند کرد،و درخواست نمودند تا در صورت امکان قبل از دادگاهی و اعلام حکم متهم مشاوره ها و پیشگیریهای لازم از سوی اعضای معتمد انجمن صورت بپذیرد.

گفتنی است در پایان جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامیدبا همفکری همه ی حاضرین تصمیم گرفته شد تا در نیمه ی اول اسفند ماه سالجاری،جشن گلریزان در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شود.

 گزارش :جمال مرادی

تدوین : فرهاد صالحی

یک پاسخ برای “نشست هم اندیشی نمایندگان انجمن حمایت زندانیان پاوه و ثلاث باباجانی برگزار شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 2, 1395 گفت:

    سلام ضمن تقدیر از مهندس علیزاده وکاک جمال جا دارد از کلیه بزرگوارانی که در خدمت به همنوعان خود کوچکترین کمکی را دریغ نمکنند تقدیر شود زندان شهرستان پاوه متعلق به کلییه چهار شهرستان دیگر است لذا باید دیگر شهرستانهای اورامانات در این امر خیر یاور انجمن زندانیان باشند از همه اعضای انجمن حمایت از زندانیان تشکر وسپاس گذاری میشود ممنون از کاک فرهاد عزیز