پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 00:28

نجات ۶ نفر در غار ‘میرحسین’ شهرستان روانسر/تصاویر

نجات ۶ نفر در غار ‘میرحسین’ شهرستان روانسر/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:شش تن از اهالی روانسر که در غاری موسوم به ‘میرحسین’ واقع در کوه ‘یله ور’ این شهرستان گرفتار شده بودند حوالی ظهر امروز یکشنبه با کمک عوامل امدادی و کوهنوردان محلی نجات یافتند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رییس مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ روانسر اعلام کرد:ساعت ۸ […]

به گزارش سلام پاوه:شش تن از اهالی روانسر که در غاری موسوم به ‘میرحسین’ واقع در کوه ‘یله ور’ این شهرستان گرفتار شده بودند حوالی ظهر امروز یکشنبه با کمک عوامل امدادی و کوهنوردان محلی نجات یافتند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رییس مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ روانسر اعلام کرد:ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه صبح امروز از طرف یکی از افراد گرفتار در غار که گویا به بیرون از غار آمده بود،با مرکز اورژانس تماس گرفته شد و درخواست کمک کردند.

کیومرث عظیمی افزود:بعد از این تماس به همراه اکیپ اورژانس با آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز عازم محل شدیم که تا بخشی از راه توانستیم با آمبولانس برویم و مابقی راه را پیاده تا غار پیمودیم.

وی گفت:توسط یکی از کوهنوردان محلی توانستیم به افراد گرفتار شده در غار اکسیژن و مقداری دارو برسانیم و آنها را نجات دهیم.این غار ۳۷ متر عمق دارد و دارای دهانه تنگ و باریک است که عملیات نجات افراد گرفتار با همکاری کوهنوردان و مردم با سختی و مشقت انجام شد.

وی اظهار کرد:این افراد با خود موتور برق و پیکور به داخل غار برده بودند و بر اثر گاز ناشی از موتور برق دچار گازگرفتگی شده بودند،که بعد از رهاسازی این افراد آنها را معاینه کردیم و اکنون حال عمومی آنها مساعد است.

به گفته شاهدان حاضر در محل،پس از رهاسازی،این افراد تحویل مقامات انتظامی شهرستان روانسر داده شدند و تاکنون از سوی مسوولان شهرستان هدف و انگیزه این افراد از حضور در این غار اعلام نشده است.همچنین این افراد ادواتی شامل موتور برق،پیکور، بیل و کلنگ با خود به داخل غار برده اند.

عکس:سراب روانسر

4 پاسخ برای “نجات ۶ نفر در غار ‘میرحسین’ شهرستان روانسر/تصاویر

  • ویم در تاریخ دی 28, 1395 گفت:

    خخخخخخ.عزیزان ب فکرگنج نباشین ب فکرجونتون باشین.

  • گنج یاب در تاریخ دی 27, 1395 گفت:

    اگر گنجی هم پیدا شود تقلبی خود را به زحمت انداختند چون از آنها هم زرنگ تر هست

  • حکیمی در تاریخ دی 26, 1395 گفت:

    یکی میست به این فلک زده ها بگه گنجی در کار نیست؟؟؟؟ آقا اینجا خبری نبوده و زندگی تاریخی اجداد ما مثل خودمان بوده؟ الان شهروندان چقدر پول در بانک دارند که به ان نیازینداشته باشند، تا در گذشته مردم ما گنج دفن کرده باشند…

  • ناشناس در تاریخ دی 26, 1395 گفت:

    اصحاب کهف روانسر نام میگرفتند چرا نزاشتین