پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:31

مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: بمناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور زلزله و ایمنی صبح امروز یکشنبه در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد. مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: همزمان با ۵ دی ماه سالروز وقوع زلزله دلخراش بم که به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش […]

به گزارش سلام پاوه: بمناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور زلزله و ایمنی صبح امروز یکشنبه در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد.

مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: همزمان با ۵ دی ماه سالروز وقوع زلزله دلخراش بم که به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است،باتوجه به خطر بالای زلزله در ایران و اهمیت ارتقای آمادگی مردم برای مواجه شدن با اثرات زلزله،مانور زلزله در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد.

وی گفت :سعی ما بر این است که دانش آموزان با نحوه برخورد با زلزله،مراحل مختلف پناهگیری صحیح،خروج اضطراری بعداز زلزله،امداد و کمک های اولیه،انتقال مصدوم و نحوه مهار آتش سوزی و.. آشنا شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه افزود:این مانور صبح امروز در دبستان شهید مطهری پاوه آغاز شد که دانش آموزان اقدام به پناهگیری صحیح در داخل کلاس ها و فضای های ایمن با حفظ خونسردی از ساختمان مدرسه خروج اضطراری نموده و عوامل آتش نشانی به مهار آتش پرداختند.

حسینی افزود : سپس با مشارکت نجاتگران هلال احمر و نیروهای فوریت های پزشکی مصدومین با روش های مختلف به داخل آمبولانس ها منتقل و به مراکز درمانی اعزام گردیدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه گفت : در این مانور دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان، تیم های فعال امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس ۱۱۰شهرستان پاوه به ایفای نقش و نمایش توان خود پرداختند.

لازم بذکر است جمعیت هلال احمر شهرستان در چندین مرحله قبل از برگزاری و اجرای مانور دوره ای آموزشی مرتبط را جهت ارتقای سطح دانش و مهارت دانش آموزان این مدرسه برگزار کرده است.

3 پاسخ برای “مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ دی 7, 1395 گفت:

    هلال احمر جوانان امدادگر خوش نامی دارد که همیشه آماده هستن از آنان و مسولان شان باید تشکر کرد حداقل حرفی برای گفتن دارن

  • س -احمدی در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    خسته نباشید حالا منظورم این کار نیست اما مدارس همشون شدن حاشیه و برنامه های بی ربط مدیران و روسا بجای این کارها و فیلم و عکس ها کمی بفکر درس بچه ها و تربیتشون باشند غم نان بخور خربزه اب است

    • محمد در تاریخ دی 6, 1395 گفت:

      کاملا در اشتباهی