پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 22:04

آتش سوزی یک باب مغازه لوازم یدکی در پاوه مهار شد

آتش سوزی یک باب مغازه لوازم یدکی در پاوه مهار شد

به گزارش سلام پاوه : عصر دیروز یک باب مغازه به دلایل نامعلومی در خروجی شهر پاوه در روستای دوریسان طعمه حریق شد. شوکت مرادی مدیر آتش نشانی شهرداری پاوه در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت : پس از دریافت گزارش آتش سوزی عصر چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۳۹۵ در روستای دوریسان اکیپ […]

به گزارش سلام پاوه : عصر دیروز یک باب مغازه به دلایل نامعلومی در خروجی شهر پاوه در روستای دوریسان طعمه حریق شد.

شوکت مرادی مدیر آتش نشانی شهرداری پاوه در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت : پس از دریافت گزارش آتش سوزی عصر چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۳۹۵ در روستای دوریسان اکیپ امدادی آتش نشانی شهرداری پاوه سریعا عازم محل شد.

وی افزود : متاسفانه یک باب مغازه لوازم یدکی خودرو به دلایل نامعلومی که بنظر اتصالات برق یا وسایل گرمایشی داخل مغازه بوده است آتش میگیرد. که با اقدامات فوری ماموران آتش نشانی پاوه این آتش سوزی مهار می شود.

مرادی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است گفت : در این حادثه کسی دچار جراحت نشده است اما متاسفانه خسارات مالی زیادی  براین مغازه وارد شده است.

وی گفت : از مردم عزیز انتظار داریم که هنگام عبور ماشین های امداد گر در حد امکان مسیر را برای تردد آنها باز نماید. تا ماموران امدادی بتوانند سریعا در محل حاضر شوند.

گفتنی است بر طبق تقسیمات این مغازه واقع در روستای دوریسان می باشد این درحالی است که این روستا از لحاظ فیزیکی کاملا با شهر پاوه ادغام شده است اما از لحاظ تقسیمات شهری هنوز جدا از شهر می باشد.

3 پاسخ برای “آتش سوزی یک باب مغازه لوازم یدکی در پاوه مهار شد

  • میدانی در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    منم دیروز در حین حادثه در چورژی بودم نمیدونم چرا ماشین آتش نشانی از طرف چورژی به سمت دوریسان آمد!!!!!،فکر کنم بهش اشتباه آدرس داده بودن،خیلی برای صاحب مغازه ناراحت شدم انشاالله که خدا ی جوری براش جبران کنه،اما واحد آتش نشانی هم بهتره که ی ماشین آماده در محدوده بلوار داشته باشن که در مواقع لزوم به داد مردم برسه وگرنه با این ترافیک تا بخوان به آتیش برسن دنیا جزغاله شده،امیدوارم که هیچ خانه و مغازه ای دیگه طعمه حریق نشه

  • ناظ در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    من شاهد عینی ماجرا بودم شاید اگر اتش نشانی فقط پنج دقیقه زوتر می رسید انقدر خسارت سنگین نبود چرا که آتش در ابتدا اندک بود اما چون هیچ آبی برای خاموش کردنش نبود تمام دارو ندار صاحب مغازه در شعله های آتش سوخت.

  • .... در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    باتوجه به اینکه جاده داخل شهر پاوه اصلا مناسب نیست ترافیک پاوه همیشه دردسرهای خودشو داشته و مردم هم اگ بخوان بزنن کنار و ترافیک رو کم کنن بازهم جاده ها انقد باریکن ک نمیشه
    مسولین محترم باید هرشرایطیو درنظربگیرند و راه حل داشته باشن
    حدا قل همیشه یک باب ماشین امدادگر در ورودی پاوه قرار دهند ک درچنین شرایطهایی به موقع ب داد مردم برسند.