د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:26

تجلیل آیت الله علما از خانواده شهیدان باباخاص/عکس

تجلیل آیت الله علما از خانواده شهیدان باباخاص/عکس

به گزارش سلام پاوه:آیت الله علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف،فرماندار پاوه و هیأت همراه با حضور در منزل مادر و خانواده شهیدان باباخاص ضمن دیدار و از این مادر شهید تجلیل کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار صمیمی ضمن قرائت فاتحه برای شهیدان باباخاص و […]

به گزارش سلام پاوه:آیت الله علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف،فرماندار پاوه و هیأت همراه با حضور در منزل مادر و خانواده شهیدان باباخاص ضمن دیدار و از این مادر شهید تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار صمیمی ضمن قرائت فاتحه برای شهیدان باباخاص و همه شهدای گرانقدر انقلاب،آیت الله علماء گفت:همه آنچه که امروز مردم ایران و جمهوری اسلامی از اقتدار،امنیت و پیشرفت دارد نتیجه خون شهدای ما است.

امام جمعه کرمانشاه افزود:خون شهداء هرگز از بین نمی‌رود اگرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصا خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود اما نتایج و برکات فراوانی به‌دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد‌.

امام جمعه کرمانشاه با تجلیل از مقام شهدای والا مقام،زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دلیر مردان را از وظایف بسیار مهم تمامی افراد جامعه دانست.

علی احمد باباخاص برادر دو شهید و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم خدمت ایت الله علماء و هیئت همراه انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهداء دانست و اعلام کرد:یاد و خاطره شهیدان انقلاب علی الخصوص منطقه اورامانات همواره باید مورد توجه همه مسئولین و مردم قرار گیرد.

لازم به یادآوری است شهید بسیجی عبدالغنی باباخاص در جنگ ۲۶ مرداد سال ۵۸ پاوه به درجه رفیع شهادت نائل گردید،و شهید پاسدار حیدر باباخاص عضو شورای فرماندهی و مسؤل آموزش سپاه در مرداد سال ۶۰ در زمان جنگ تحمیلی دریک مأموریت به مقام والای شهادت رسید.        گزارش :وحید یوسفی

 

4 پاسخ برای “تجلیل آیت الله علما از خانواده شهیدان باباخاص/عکس

  • فرزندشهید در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    سلام ازمدیرکل محترم بنیادشهیداستان بخاطرسرکشی ازخانوادههای معظم شهدادرشهرستان پاوه تشکرمیکنم

  • Hamshahri در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    درود بر شرف و صبر و حوصله این خانواده بزرگ

  • جهاندار در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    همه ما مدیون خون پاک شهیدانیم که اگر آنها نبودند الان آرامش وآسایش نداشتیم

  • قادری در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    این خانواده محترم لیاقت بیشتر ازاین تجلیل و تکریم ها را دارند
    خداوند به این مادر چهار فرزند رشید از دست داده صبر بدهد