ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 22:04

شهرستان پاوه با ظرفيت هاي فراوان گردشگري آماده پذيرايي از مسافران است

شهرستان پاوه با ظرفيت هاي فراوان گردشگري آماده پذيرايي از مسافران است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به ظرفيت هاي فراوان گردشگري و تاريخي اين شهرستان، از آمادگي مسوولان و مردم اين منطقه براي پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه “حسين خدرويسي” روز يكشنبه در نشست ستاد هماهنگي […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به ظرفيت هاي فراوان گردشگري و تاريخي اين شهرستان، از آمادگي مسوولان و مردم اين منطقه براي پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي خبر داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه “حسين خدرويسي” روز يكشنبه در نشست ستاد هماهنگي خدمات سفر افزود: مسافرت به پاوه هم زيارت، ستاد اسکانهم تجارت و هم طبيعت گردي است، لذا از همه هموطنان دعوت مي كنيم خود را از زيبايي هاي پاوه محروم نكنند.
وي گفت: براي اسكان مسافران، مدارس و مهمانسراي ادارات آماده شده و هتل هاي سطح شهرستان نيز در كنار واحدهاي مسكوني شخصي استيجاري براي اسكان آماده است.
خدرويسي تصريح كرد: اكيپ هاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر و اكيپ امداد خودرويي راه و شهرسازي و مركز فوريت هاي پزشكي بصورت شبانه روز در محورهاي مواصلاتي و اماكن گردشگري و تاريخي آماده ارائه خدمات هستند.
وي از حضور ستاد اسكان و چادر راهنمايي جمعيت هلال احمر براي هدايت و راهنمايي مسافران در ورودي شهر خبر داد و گفت: سياه چادرهايي نيز در ورودي شهر براي ارائه محصولات كشاورزي، صنايع دستي و غذا و خوراكي هاي محلي براي مسافران و گردشگران برپا مي شود.
در اين نشست مقرر شد ادارات و دستگاه هاي حفار تا قبل از 15 اسفند تمام كارهاي اجرايي خود را به اتمام رسانده و شهرداري ها نسبت به مرمت خيابان ها اقدام كنند.
راه اندازي اكيپ هاي نظارتي بهداشت و درمان، تعزيرات حكومتي، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اماكن نيروي انتظامي براي نظارت بر بازار و اماكن اقامتي و عرضه مواد غذايي، در اختيار قرار دادن مهمانسراي ادارات به ستاد خدمات سفر و همكاري همه جانبه ادارات با ستاد خدمات سفر از موارد مطرح شده در اين نشست بود كه فرماندار پاوه بر انجام و اجراي آنها تاكيد كرد.
شهر هزار ماسوله پاوه، روستاهاي هدف گردشگري شمشير، خانقاه، هجيج، داريان و زردويي؛ آبشار آب معدني بل، تفرجگاه دالاني، جاده زيباي نودشه، آرمگاه سيد عبيداله برادر امام رضا (ع)، قرآن هاي دست نويس پاوه، زردويي، بازارچه هاي مرزي، غذاهاي محلي و صنايع دستي از مهمترين جاذبه هاي تاريخي، زيارتي و طبيعي شهرستان پاوه است.