پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 20:30

جوابیه ی حیدر اسلامی نیا به رئیس محترم شورای شهر پاوه

جوابیه ی حیدر اسلامی نیا به رئیس محترم شورای شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه : در پی منتشر شدن مطالبی از جانب آقای کیهان محی الدین زاده رئیس شورای شهر پاوه ،حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه طی تماس با  پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه خواستار انتشار جوابیه ای به شرح ذیل شدند جوابیه حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه در […]

به گزارش سلام پاوه : در پی منتشر شدن مطالبی از جانب آقای کیهان محی الدین زاده رئیس شورای شهر پاوه ،حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه طی تماس با  پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه خواستار انتشار جوابیه ای به شرح ذیل شدند

جوابیه حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه در پی اظهارات اقای کیهان محی الدین زاده رئیس محترم شورای شهرپاوه در خصوص جلسه حیدر اسلامی نیامورخ   ۹۲/۱۱/۱۴

جوابیه ذیل در چند بند به شرح ذیل می باشد

۱-جالب ترین نکته این جلسه که می توان به ان اشاره نمود دعوت از مدعوین برای حضور در جلسه ی رسمی انتخاب شهردار بود که در این مورد بنده به عنوان عضوی از اعضای شهر از این حضور و دعوت اطلاعی نداشته ام و در دعوت نامه ای که برای بنده ارسال گردیده موضوعی مبنی بر حضور افراد غیر قید نگردیده است.
۲-مهمترین نکته این جلسه ان بود که اقای خدرویسی فرماندار محترم که به عنوان مهمان در جلسه انتخاب شهردار شرکت نموده بودند و به ایراد سخن پرداختند و در سخنان خود بارها و با تاکید خود،  آقای محی الدین زاده و …………….را مقصر اصلی این مشکلات ،اختلافات و پیشامدهای این شورا در چند ماه اخیر و به ویژه انتخاب شهردار قلمداد نمودند که خود جای بسی تامل دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!
۳-طبیعی ترین نکته این جلسه عدم پایبندی اعضای شورا (۴نفره)به تعهدات،وعده ها و گفته های خود می باشند چون خداوند را شاهد میگیرم که در این جلسه نه انتخاباتی برگزار،نه برگ رای توسط هیچ یک از اعضای شورا در جلسه ی رسمی نوشته شده و نه صورت جلسه ای در محل جلسات رسمی شورا تدوین گردیده تا به امضای اعضا حتی ۴نفر موافق برسد که در این زمینه همکاران را به وجدان بیدار خود میسپارم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۴-تعجب آور ترین نکته این جلسه برای انتخاب مصلحت آمیز و از پیش تعیین شده شهردار پاوه تهیه و تدوین برگ رای ۴نفر موافق در ساختمان اداری شهرداری پاوه و بدون حضور مخالفین چند ساعت بعد از برگزاری جلسه رسمی شورا می باشد که آن هم با اعمال فشارهای بیرونی صورت گرفته است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۵-برون داد جلسه ، کاربران ارجمند و همشهریان محترم واقفند که قبلا در این خصوص ۲صورت جلسه مغایر با مستندات قانونی تدوین که از طریق مراجع ذیصلاح منتج به نتیجه نگردیده و تا این تاریخ پاسخی پیرامون این صورتجلسات به شورای شهر پاوه ابلاغ نشده است،اگرچه در متن دعوت نامه ای که برای اعضای شورای شهر پاوه از طرف مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان به تاربخ۹۲/۱۱/۱۰ارسال گردیده به صراحت به عدم انتخاب شهردار توسط شورای شهر پاوه اشاره گردیده است که خود گواهی بر ابطال صورتجلسات ارسالی شورای شهر پاوه میباشد.

بی شک نیز تدوین چنین صورت جلسه ای که اصراری بر تکار اشتباهات گذشته می باشد نمی تواند بدان توجیهات قانونی بخشد و قطعا از صافی کارشناسان محترم امر نخواهد گذشت و به امید خدا و با همراهی قانونمند کارشناسان ارجمند به نتیجه ،منتج نخواهد شد

تهیه خبر : فرهاد صالحی ، صهیب زربان

3 پاسخ برای “جوابیه ی حیدر اسلامی نیا به رئیس محترم شورای شهر پاوه

  • آرزو علیزاده در تاریخ بهمن 16, 1392 گفت:

    با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز
    از جناب اقای اسلامی نیا و همفکرانش در شورای شهر یک سوال دارم امید که پاسخ ان را در این سایت وزین مشاهده نمایم
    بیشتر از نیمسال از عمر شورای چهارم می گذرد و کم کم پایان سال اول را بایستی شاهد باشیم. زمان شروع به کار شماها در شورا همزمان با شروع به کار دولت جدید بود. دولت از نتایج اقدامات خود چندین بار به موکلان خود گزارش داد که اخرین ان گزارش امشب توسط ریس جمهور محبوب در ساعت 9 شب ارایه می گردد
    اما شما عزیزان چه؟
    گذر زمان از آغاز به کار شورا تا امروز، علیرغم تلاش صادقانه تان ثابت کرد که هیچ نقشی در شهر و سرنوشت آن در جهت حل مشکلات و تصمصم گیری ها ندارید. انتخابات هیات ریسه را ببینید، وضعیت تشکیل کمیسیون ها را مشاهده نمایید، فراینذ انتخاب شهردار را مرور نمایید و …
    پس بهتر است دیگر زمان را از دست ندهید و راهی دیگر را در پیش گیرید. با اقدام خود شورا را منحل نمایید تا تصمیم به بیراهه ها هم گرفته نشود تا شاید دولتمردان بتوانند اوضاع بهتری را برای شهرمان رقم زنند.
    این کار چندین حسن دارد اولاً افراد غیر متخصص و بعضاً مغرض تصمیمات کج و کوله نمی گیرند و شهر را از این بیشتر به بیراهه نمی برند. ثانیاً پول بیت المال بیش از این حیف و میل نمی شود؛ شما که به قول خودتان حقوق نمی گیرید با این کار حقوق به دیگر اعضا هم پرداخت نمی شود زیرا دیگر شورایی وجود ندارد. ثالثاً دولت جدید ظاهراً خوب عمل می نماید پس به نظر می رسد می تواند وضعیت را بهتر از زمان حال مدیریت نماید پس به او واگذار نماییم.
    اما سوال: پس چرا ادامه می دهید و استعفا نمی دهید؟!؟

  • کاروان در تاریخ بهمن 16, 1392 گفت:

    اعضای محترم شورا
    این صحبتهای شما هیچکدام منطقی نیستند وشایسته هیچ مردمی نیستند که آنها را بخوانند یا تفسیر کنند . به والله قسم قضیه انتخاب شهردار اینقدر مهم نیست که شما به آب و آتش می زنید . مردم ما انتظار داشتند که شما مشکلات عمده شهرستان را حل نمایید ولی حالا خودتان مشکلات عمده را بوجود آورده اید و مردم از دست نوشته های شما کلافه شده اند .
    این صحبت ها و نوشته های شما در کشورهای جهان سوم هم دیده نمی شوند عزیزان شما آمدید خدمت کنید ولی نه تنها این کار را نمی کنید بلکه جلو این کار را هم گرفته اید . واقعا مانده ایم که چه بگوییم و چه بنویسیم ؟ ما بیکار نیستیم که مطالب شما را می خوانیم ونظر می دهیم . ما نسبت به آینده شهرمان احساس مسئولیت می کنیم وخواهیم کرد .
    ما هم به نوبه خود به عنوان یک شهروند به شما هشدار می دهیم که این برنامه های غلط خود را متوقف کنید و دست از لجاجت بردارید و اصلاحات لازم را انجام دهید .

  • سه رکاو در تاریخ بهمن 15, 1392 گفت:

    با عرض سلام و ادب خدمت مدیر وخوانندگان فهیم سایت سلام پاوه – براستی این روزها غیر از تاسف چیزی از دست ما بر نمی آید. این عزیزان شورای شهر که منتخب مردم پاوه بودند این روزها به راحتی آب خوردن زیر تعهدات خود می زنند با هم صادق نیستند به شعور مردمی که بهشان رای داده اند توهین می کنند. پاوه که روزی به آن دارالعلم می گفتند ودارای مردمی عالم ودانشمند بود وبا وجود این همه مردم با فرهنگ وبا درایت که برای نه تنها استان بلکه تمام کشور مثال زدنی است چرا باید توسط چند نفر بی مسئولیت اینگونه مورد تمسخر قرار بگیرد. آخه یکی نیست به این آقایان بگوید این بیانیه ها چیه که هر روز صادر می کنید نکنه فکر می کنید خلی باسوادید. بابا مردم همه باسوادند مردم سواد شما را نمی خواهند مردم خدمت شما را می خواهند. این قسم خوردنها چه معنی می دهد چرا اینهمه به خود وبه مردم دروغ می گویید؟ شما همه ش 7 نفرید سه نفر چهار نفر را متهم به دروغگویی می کنند از آنطرف چهار نفر سه نفر را دروغگو می پندارند ودر این بین همه دروغ می گویند آنهم برای رسیدن به مطامع خود وبه خاطر اینکه حرف خود را به کرسی بنشانند. والله این یعنی منیت . واین منیت شما دارد شهر را به قهقرا می کشاند
    تنها دو راه پیش روی شماست یا یکدل شوید به ظاهر تا شهردار انتخاب شود و شهر از دست شما نجات پیدا کند یا منحل شوید تا مقامات بالا یک نفر را منصوب کنند واز این بلاتکلیفی در بیاییم.