د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 09:41

شهر بانه وره از توابع شهرستان پاوه گازدار شد

شهر بانه وره از توابع شهرستان پاوه گازدار شد

به گزارش سلام پاوه : در سومين روز از هفته دولت شهر تازه تاسيس بانه وره از توابع شهرستان پاوه از نعمت گاز طبيعي برخوردار شد. به گزارش  روابط عمومي فرمانداري پاوه مديرعامل شركت گاز استان كرمانشاه در اين مراسم با ارائه گزارشي از روند گازرساني استان گفت: هم اكنون 23 شهر و 222 روستاي […]

به گزارش سلام پاوه : در سومين روز از هفته دولت شهر تازه تاسيس بانه وره از توابع شهرستان پاوه از نعمت گاز طبيعي برخوردار شد.

به گزارش  روابط عمومي فرمانداري پاوه مديرعامل شركت گاز استان كرمانشاه در اين مراسم با ارائه گزارشي از روند گازرساني استان گفت: هم اكنون 23 شهر و 222 روستاي استان از نعمت گاز افتتاح گاز بانه ورهشهري برخوردارند كه در آينده نزديك شهرهاي شاهو و هلشي نيز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
“فاني” افزود: گازرساني به 200 روستاي ديگر استان كرمانشاه تا پايان سال 93 از برنامه هاي شركت گاز استان است.
وي با بيان اينكه براي اجراي پروژه پراكنده گاز رساني شهر پاوه و احداث ساختمان شركت گاز اين شهر در سال جاري 64 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته افزود: با بهره برداري از طرح گازرساني به شهر بانه وره با 5/11 كيلومتر طول خط و بيش از 10 ميليارد ريال اعتبار 850 خانوار از نعمت گاز طبيعي برخوردار شدند.
به هنگام افتتاح اين طرح امام جمعه پاوه با قدرداني از خدمات دولت و نظام به رشادت و فداكاري مردم انه وره در مقاطع مهم و حساس انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي اشاره كرد و گفت: اين مردم با تقديم 54 شهيد و ده ها جانباز نقش مهمي در تاريخ پرافتخار نظام داشته اند.
ماموستا ملا “قادر قادري” با اشاره به اين ويژگي ها خدمت به اين مردم را يك وظيفه دانست و گفت: به طور قطع اين مردم هم شكرگزار و سپاسگزار خدمات نظام بوده و هستند.
به همين مناسبت ساختمان جديد شهرداري بانه وره نيز افتتاح ومورد بهره برداري قرار گرفت
فرماندار شهرستان پاوه به هنگام بهره برداري از اين ساختمان كه با اعتبار 100ميليون ريال مرمت وبازسازي شده است گفت انجام واجراي امور زير بنايي شهري وروستايي مستلزم همكاري همه جانبه مردم با شهرداري است كه انشاالله با اين همكاري در تسريع عمران وآباداني اين شهر تلاش شود
منبع : روابط عمومی فرمانداری پاوه