د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:55

مجتمع تجاری میدان شهداء شهر پاوه افتتاح شد .

مجتمع تجاری میدان شهداء شهر پاوه افتتاح شد .

به گزارش سلام پاوه : همزمان با چهارمين روز از هفته دولت ، از طرح هاي عمراني و خدماتی شهرداری پاوه با حضور بخشدار ، روحانيون و مسئولان محلي بهره برداري شد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، جمال ابراهیمی در آئين بهره برداري از اين طرح […]

به گزارش سلام پاوه : همزمان با چهارمين روز از هفته دولت ، از طرح هاي عمراني و خدماتی شهرداری پاوه با حضور بخشدار ، روحانيون و مسئولان محلي بهره برداري شد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، جمال ابراهیمی در آئين بهره برداري از اين طرح ها گفت : این طرحها شامل احدث مجتمع تجاري ، اجراي پروژه هاي عمراني جدول گذاري ، پله بندي ، ديوار سازي ، موازئيك فرش ، بهسازي خيابان مجتمع تجاری میدان شهداگردشگري سراب هولي ، احداث كانال ، نورپردازي ، تعويض مبلمان شهري ، خريد بيل مكانيكي و خودروي پيشرو آتش نشاني ، تجهيز ساختمان اداري شهرداري و آسفالت خيابانهاي معابر شهري با اعتباری بالغ بر 31 ميليارد و 330 ميليون ريال مي باشد .

وی با اشاره به احداث مجتمع تجاري در ميدان شهداء افزود : اين مجتمع با مشاركت بخش خصوصي در زميني به مساحت 440 مترمربع و در 4 طبقه با نماي كامپوزيت ، آسانسور با 76 غرفه كه براي احداث و راه اندازي آن مبلغ 20 ميليارد ريال هزينه شده است .

شهردار پاوه در ادامه به آسفالت معابر شهر پاوه اشاره كرد و اظهار داشت : آسفالت خيابانهاي امام محمد غزالي ، خانقاه نقشبندي ، تپه كوله و جاده منتهي به ناحيه كارگاهي با حجم 1500 تن با اعتباري افزون بر 2 ميليارد و 700 ميليون ريال اجرا شد .

صباح ولدبيگي بخشدار مركزي همچنين از بخش خصوصي كه سرمايه هاي خود را در احداث مجتمع تجاري ميدان شهداء به كارگيري نموده اند تشكر كرد و گفت : اميدواريم نمونه اجراي اين طرح ها و برنامه هاي به حدي برسد كه سرمايه هاي منطقه در خود آن منطقه كه سبب ايجاد اشتغال جوانان و مردم بومي مي شوند هزينه گردند .

منبع : روابط عمومی شهرداری پاوه

2 پاسخ برای “مجتمع تجاری میدان شهداء شهر پاوه افتتاح شد .

  • محمدي،‌ حميد در تاریخ شهریور 5, 1392 گفت:

    عكساي ديگري هم بزاريد در اين رابطه با تشكر

    • فرهاد صالحي در تاریخ شهریور 5, 1392 گفت:

      با سلام متاسفانه عکسهای بیشتری در دست نیست