د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 01:11

سرعت غیر مجاز بازهم حادثه آفرید/تصویری

سرعت غیر مجاز  بازهم حادثه آفرید/تصویری

به گزارش سلام پاوه : برخورد  یک دستگاه  پژو نقره ای 405 با یک دستگاه پژوسفید 206 در گردنه هلویار در اطراف روستای نوریاب  به علت سرعت غیر مجاز به گزارش خبرنگار سلام پاوه : امروز یکشنبه 8 دی 1392 در حدود ساعت 16:45 دقیقه یک دستگاه پزو405 به صورت شاخ به شاخ با یک […]

به گزارش سلام پاوه : برخورد  یک دستگاه  پژو نقره ای 405 با یک دستگاه پژوسفید 206 در گردنه هلویار در اطراف روستای نوریاب  به علت سرعت غیر مجاز

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : امروز یکشنبه 8 دی 1392 در حدود ساعت 16:45 دقیقه یک دستگاه پزو405 به صورت شاخ به شاخ با یک دستگاه پژو 206 در گردنه هلویار درتصادف 2 چند متری اطراف روستای نوریاو از توابع شهر پاوه تصادفی به وقوع پیوست که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و مصدومان راهی بیمارستان شدند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  حاضرین در صحنه علت این تصادف را سرعت غیر مجاز و بیش از حد 405 اعلام کردند که از مسیر اصلی خود خارج شده و با خودرو206 سفید  برخورد کرده است .

تصاویری از این حادثه …

تصادف 1

تصادف 3

تصادف 4

یک پاسخ برای “سرعت غیر مجاز بازهم حادثه آفرید/تصویری

  • جمشید ولدبیگی در تاریخ دی 10, 1392 گفت:

    وقتی به گوشه گوشه های این دیار نگاهی گذرا می اندازی می بینی که این غیر مجاز بودن فقط در سرعت دوتا ماشین که سرعت آن ها هم معلول عوامل دیگری است خلاصه نمی شود. کمتر کسی را می توانی پیدا کنی که با پیشرفت و توسعه مخالفت ورزد و میانه ای نداشته باشد، ولی سرعت این پیشرفت بی رویه و بی برنامه دیر یا زود منجر به حادثه ایی می شود که نمونه ملموس آن را در برخورد این دو خودرو می بینیم،البته با این تفاوت که برخورد این سرعت های به اصطلاح پیشرفت! تدریجی است و زمانی صدای آن به گوش می رسد که به جرأت می توان گفت دیگر کاری از دست کسی برنمی آید، علاوه بر آن تلفاتی که این پیشرفت ها!!؟ دارند خیلی بیشتر از برخورد دو خودرو باهم دیگر است.