ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 21:15

حبیب اله مستوفی :روز اول مهر یک روز ملی و بهار علم و دانش و آگاهی است.

حبیب اله مستوفی :روز اول مهر یک روز ملی و بهار علم و دانش و آگاهی است.

به گزارش سلام پاوه : حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر باینگان به موضوع بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت . رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه باینگان:روز اول مهر یک روز […]

به گزارش سلام پاوه : حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر باینگان به موضوع بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه باینگان:روز اول مهر یک روز ملی و بهار علم و دانش و آگاهی مستوفیاست.
حبیب اله مستوفی در جمع نمازگزاران مسجد جامع باینگان،گفت: پیامبر(ص)در شرایطی هدف از بعثت خود را معلم بودن اعلام نمودند که جاهلیت عرب تنها به سه چیز تکیه میکرد: زن،شتر و شمشیر و حتی آنها را به ارث می بردند و نیز رسم دلخراش زنده به گور کردن دختران معصوم که این نکته ای بسیار مهم است.

مستوفی در ادامه با نگاهی گذرا به پیشینه آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به اَشکال مختلف و در دورانهای مختلف وجود داشته است اما آموزش و پرورش و فعالیت مدارس به شیوه امروزی در ایران سابقه ای در حدود ۱۵۰ساله دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش باینگان با تبریک بازگشایی مدارس و تقارن آن با روز عرفه گفت: روز اول مهر یک روز ملی و بهار علم و دانش و آگاهی است. رئیس شورای پروژه مهر آموزش و پرورش باینگان در ادامه به بیان برنامه های اداره برای بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پرداخت.

مستوفی در ادامه گزارشی از عملکرد یکساله آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی ۹۴/۹۳ ارائه نمود. وی توزیع سرانه و امکانات مورد نیاز مدارس، تجهیز و تعمیرات مدارس ،برگزاری نشست های مختلف علمی، آموزشی، تربیتی ، سیاسی ، جذب و افزایش مشارکت های داوطلبانه مردمی و خیرین ، مسابقات علمی ، ورزشی، فرهنگی و هنری، و برنامه ریزی برای تشکیل کلاس های درس در کلیه مدارس و روستاها را از جمله برنامه های انجام شده ذکر نمود.

وی در پایان با تقدیر از تلاش و همراهی ائمه جمعه و جماعات، مسئولین، خیرین ،اولیا و دانش آموزان ومعلمان و فرهنگیان گفت: برای پیشبرد اهداف مورد نظر نیازمند همراهی، مشارکت و مساعدت بیش از پیش کلیه عزیزان هستیم.

مسجد جامع باینگان