ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 11:48

سینا امینی در راه قهرمانی کشور / لزوم حمایت ویژه از این ورزشکار

سینا امینی در راه قهرمانی کشور / لزوم حمایت ویژه از این ورزشکار

به گزارش سلام پاوه : سینا امینی کشتی گیر جوان شهرستان پاوه فردا شب عازم مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور در شهر نور از استان مازندران می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سینا امینی در حالی این روزها تنها با مربی جوانش و حمایتهای پدر و یکی از فعالین اجتماعی شهرمان به تمرین […]

به گزارش سلام پاوه : سینا امینی کشتی گیر جوان شهرستان پاوه فردا شب عازم مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور در شهر نور از استان مازندران می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سینا امینی در حالی این روزها تنها با مربی جوانش و حمایتهای پدر و یکی از فعالین اجتماعی شهرمان به تمرین می پردازد که فردا شب راهی مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور می شود وی  علی الرغم موفقیتهای بسیار از جمله قهرمانی مسابقات استانی کشتی ساحلی و کشتی بسیج و… بدون حامی مالی و با هزینه شخصی پدرش به تمرین می پردازد. عدم داشتن یک اسپانسر مالی و نبودن اعتبارات لازم در هیئت کشتی پاوه برای حمایت همه جابنه این ورزشکار آینده دار و عنوان دارموضوعی است که می طلبد دوستدارن واقعی ورزش وارد این عرصه و حمایت و اسپانسری این عزیزان و آینده داران شوند. سینا امینی

پیمان جعفری مربی امینی گفت : در حالی سینا امینی فردا شب راهی مسابقات قهرمانی کشور می شود که وی در شهرستان حریف تمرینی ندارد و مجبور بوده است در هفته 2 جلسه از تمرینات خود را در شهر کرمانشاه انجام دهد  که در هر جلسه حضور در این تمرینات هزینه بسیار دارد که امیدورایم حامیان ورزش شهرستان به حمایت از این کشتی گیر جوان و آینده دار بیایند.

سعدی توفیقی رئیس هیئت کشتی پاوه نیز گفت : هیئت و اداره ورزش و جوانان با آنکه اعتبارات و بودجه خاصی ندارند اما با این وجود از ایشان حمایت می کنند.

وی ادامه داد و افزود : سینا امینی بدون شک در صورت حمایتها لازم و تمرینات خوب می تواند ملی پوش کشورمان شود و آینده درخشانی دارد

توفیقی از اسپانسرها و کسانی که دغدغه کشتی دارند درخواست نمود که به حمایت از این ورزش و این قهرمانان بپردازند.

صباح ولدبیگی از فعالین اجتماعی و یکی از حامیان سینا امینی به خبرنگار سلام پاوه گفت : امیدورایم دوستداران ورزش وارد میدان شوند و به عنوان یک اسپانسر و حامی مالی از این آینده داران حمایت کنند.

سینا امینی که به عقیده مربی و رئیس هیئت می تواند به عنوان یک قهرمان کشوری مطرح شود و به عضویت تیم ملی کشورمان در آید در حالی امینی راهی مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی نور مازندران می شود که کلیه هزینه های وی را پدرش آقای کیومرث امینی از فرهنگیان شهرستان پاوه  برعهده گرفته است و مربی جوان و بی ادعایش پیمان جعفری نیز بدون هیچ چشم داشتی وی را یاری نموده است .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امیدورایم در آستانه حضور این قهرمان دیارمان در این مسابقات شرکتها و نهادها و حامیان همیشگی ورزش شهرستان به حمایت از این قهرمان آینده دار بپردازند و در این مسابقات از وی و مربی ان حمایت عملی نمایند .

سینا امینی

سینا امینی

سینا امینی