چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 07:43

پاوه قطب گردشگری اورامانات است .

پاوه قطب گردشگری اورامانات است .

به گزارش سلام پاوه : شهردارپاوه شهر پاوه را قطب گردشگری اورامانات دانست و گفت :  انتخاب این نام برای پاوه نشان از وجود ظرفیت ها و قابلیت های این منطقه دارد. به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومي شهرداري پاوه جمال ابراهيمي گفت : وضعیت توپوگرافی شهر و نحوه قرار گیری بناهای […]

به گزارش سلام پاوه : شهردارپاوه شهر پاوه را قطب گردشگری اورامانات دانست و گفت :  انتخاب این نام برای پاوه نشان از وجود ظرفیت ها و قابلیت های این منطقه دارد.

به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومي شهرداري پاوه جمال ابراهيمي گفت : وضعیت توپوگرافی شهر و نحوه قرار گیری بناهای مسکونی در دامنه کوه چهره معماری منحصر به فردی را جمال ابراهیمیایجاد نموده که خود یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر است.

وي وجود باغات سرسبز و زیبا و وجود سراب هولی و مسیر رودخانه سراب هولی را یکی دیگر از جاذبه های توریستی شهر عنوان كرد و افزود : خیابان گردشگری پاوه با چشم اندازی زیبا به طرف پاوه، وجود تفرجگاه ویمیر در 3 کیلومتری پاوه، وجود روستاهای خانقاه و شمشیر در همجوار پاوه به عنوان روستاهای هدف گردشگری و همچنین قرار گرفتن هانه کوان، دالانی، نوسود و نودشه که از مکان های توریستی استان می باشند در مسیر پاوه موجب جذب توریست به منطقه می گردد.

 جمال ابراهيمي تصريح كرد : شهرداری در حیطه وظایف خود اقدام به آسفالت و دیوارکشی خیابان گردشگری پاوه و بهسازی پیاده رو این خیابان و نصب وسایل ورزشی و آلاچیق و صدور مجوز برای احداث رستوران و سفره خانه نموده است.

شهردار پاوه در پايان اظهار داشت : رودخانه ی سراب هولی به عنوان مسیر گردشگری و تفریحی تعریف و سازمان میراث فرهنگی و شهرداري با همکاری شرکت توسعه ی گردشگری اقدام به تهیه طرح كمپينگ گردشگری برای مسیر مذکور کرده است .

منبع سایت شهرداری پاوه

2 پاسخ برای “پاوه قطب گردشگری اورامانات است .

  • مظفر در تاریخ آذر 17, 1392 گفت:

    برادر گرامی کاک شمس الدین پس پاوه کی پیشرفت کنه تا کی باید عقب مانده باشد یعنی باید همه ی خانه ها یک طبقه باشند تا پاوه اسم پلکانی رو داشته باشد

  • شمس الدین در تاریخ آبان 12, 1392 گفت:

    آقای ابراهیمی زیاد روی موقعیت توپوگرافی پاوه حساب نکنید با این مجوز های ساخت وساز که شما با آنها موافقت می کنید در آینده ای نزدیک شهر پاوه از لحاظ ظاهری جذابیت وشکل پلهکانی آن که باعث شده لقب هزار ماسوله را به خود اختصاص دهد با کم کاری شما وهمکارانتان تاحدودی از بین رفته وچند صباحی دیگر کامل از بین میرود پس قبل از هر چیز جلوی این اتفاق را بگیرید بعد به فکر چیز های دیگری باشید ممنون