پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:07

اطلاعیه هیات مدیره انجمن التیام درخصوص عدم برگزاری جشن مولود پیامبراکرم(ص)

اطلاعیه هیات مدیره انجمن التیام درخصوص عدم برگزاری جشن مولود پیامبراکرم(ص)

به گزارش سلام پاوه :روابط عمومی انجمن التیام پاوه طی اطلاعیه ای در خصوص عدم برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) توضیحاتی را به شرح ذیل منتشر نمودند.  انجمن التیام شهرستان پاوه، ضمن عرض قدردانی و سپاس فراوان از کلیه همشهریان ارجمند که از ابتدای ماه مبارک مولود پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی […]

به گزارش سلام پاوه :روابط عمومی انجمن التیام پاوه طی اطلاعیه ای در خصوص عدم برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) توضیحاتی را به شرح ذیل منتشر نمودند.

 انجمن التیام شهرستان پاوه، ضمن عرض قدردانی و سپاس فراوان از کلیه همشهریان ارجمند که از ابتدای ماه مبارک مولود پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، همواره جویای برگزاری جشن باشکوه میلاد نبی اکرم از جانب این انجمن بوده اند، اعلام می داریم با توجه به ارزش و اهمیتی که برای همشهریان ارجمندمان قایل هستیم و با توجه به استقبال و حمایت بی نظیر شما بزرگواران در مراسم سال گذشته مولودی خوانی انجمن التیام، تلاش فراوان نمودیم تا این اتفاق مبارک بار دیگر و با ایده ای نو تکرار شود.

اما در دقایق پایانی، با توجه به برخی مشکلات جوی و رفاهی، این امر با کیفیت بالا میسر نشد. بر آن شدیم تا این مهم را به زمانی دیگر موکول نماییم و همچنان رضایت همشهریان بزرگوار، بالاترین هدف و خواست ما باشد.

انجمن الیتام مولود پیامبر عدل و محبت را صمیمانه تبریک عرض می کند و امیدواریم  همشهریانمان همچنان همراه و یاور ما باشند با این باور که سرطان پایان زندگی نیست و محبت و با هم بودن، التیام بخش دردهای خاموشی است که لبخندشان به دلهای بزرگ شکوفاست و رویایشان به دستان سخاوتمند، حقیقت.

3 پاسخ برای “اطلاعیه هیات مدیره انجمن التیام درخصوص عدم برگزاری جشن مولود پیامبراکرم(ص)

  • پاوه 1400 در تاریخ دی 23, 1393 گفت:

    جناب فرهنگی عزیز
    اگر متن خبر را به دقت می خواندی می دیدی که گفته شده که “بر آن شدیم تا این مهم را به زمانی دیگر موکول نماییم”
    بنده نیز مناسبتهایی که از نظر دین اسلام بعنوان عید و جشن شناخته شده اند را پیشنهاد نمودم تا آن زمان دیگر که مدنظر است محقق شود.
    از کجای این نظر می توان تعبیر زمانه نشناسی و تنگ نظری را برداشت کرد؟!

  • فرهنگی در تاریخ دی 23, 1393 گفت:

    با دیدن و نگریستن و تامل در مراسم مولود سال گذشته انجمن و بوجود آمدن فضایی معنوی و روحانی و تماشای دست های بلند شده به نیایش جوانان دختر و پسر و چشمان نم گرفته از احساس و دلهای متمایل به دین و اعتقادات مذهبی هر بیننده را بوجد و شکر گذاری واداشت که کسانی هستندبا همت خود این چنین مراسماتی در خور توجه را مهیا و برگزار میکنند تا جوانانی که زیاد انسی با مراسمات دینی ندارند فتح بابی در بوجود آمدن این انس و علاقه و اعتقاد باشد پس خداوند توفیق دهد کسانی را که از هر عید و مراسمی و ایام دینی در جذب و تبلیغ دین و متمایل نمودن دلها با مسایل دینی و معنوی تلاش میکنند و امیدواریم که جناب 1400زمانه شناس باشند ونه تنگ نظر که گرفتن این مناسبت ها در ایام ماه تولد رحمه للعالمین هم از ایام الله مبارک است .

  • پاوه 1400 در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    ضمن تکریم زحمات عزیزان در انجمن التیام و آرزوی قبولی خیرات خیرین؛
    به نظرم جشن سالیانه که لازمه انجمن می باشد و خانواده های مرتبط می توانند در آن شرکت کنند را به مناسبتی دیگر همانند اعیاد رمضان یا قربان منتقل نمایید زیرا که وجود این مناسبت ها در دین اسلام به عنوان جشن و عید تاکید شده است.
    ارزش این اعیاد نزد دین مبین اسلام بسیار بالاتر از مناسبتهایی مانند ماه مولود است.