د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:48

اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز به انجمن التیام پاوه توسط خیرین

اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز به انجمن التیام پاوه توسط خیرین

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن التیام پاوه خبر داد : اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز (زیکلاس) به انجمن التیام پاوه توسط خیرین شهرستان حیدر اسلامی نیا مدیر عامل انجمن التیام پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز (زیکلاس المانی ) هر کدام به مبلغ 3میلیون تومان به […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن التیام پاوه خبر داد : اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز (زیکلاس) به انجمن التیام پاوه توسط خیرین شهرستان

حیدر اسلامی نیا مدیر عامل انجمن التیام پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز (زیکلاس المانی ) هر کدام به مبلغ 3میلیون تومان بهحیدر اسلامی نیا انجمن التیام خبر داد و گفت : به همت آقای رزگار فیضی از اهالی روستای خانقاه ی پاوه یک دستگاه اکسیژن ساز (زیکلاس) در جهت استفاده بیماران تحت پوشش انجمن و یا بیماران دیگری که نیاز به این دستگاه را داشته باشند به مبلغ 3 میلیون تومان خریداری و به این انجمن اهداء شد .

اسلامی نیا همچنین اظهار داشت : از طرف خانواده مرحوم علی احسن امینی (حاجی علی حسن ) که قبلا یک دستگاه خودروی پژو 405 را به انجمن التیام پاوه اهداء نموده بود این بار یک دستگاه اکسیژن ساز (زیکلاس) آلمانی با ارزش 3 میلیون تومان به انجمن التیام هدیه کردند.

مدیرعامل انجمن التیام پاوه ضمن تقدیر و تشکر از اقدام بسیار ارزشمند این خیرین گرامی از تمامی خیرین و دلسوزان شهرستان که توانایی و وسع مالی دارند درخواست نمودند که بیش از پیش انجمن التیام را یاری  نمایند.

اسلامی نیا در پایان گفت : این دو دستگاه تحویل آقایان هوشیار بهرامی میرزایی و هژیر الیاسی می باشند و کسانی که نیازمند استفاده از این دستگاه ها می باشند با آنها در تماس باشند.

شایان ذکر است حیدر اسلامی نیا در مراسم ترحیم مرحوم ویسمرادی در روستای خانقاه در سخنانی به مشکلات گسترده بیماران سرطانی و سخت درمان و هزینه های ناشی از بیماری اشاره کردند و در این راستا از عموم مردم خواست برای مرحوم علی احسن امینی از خیرین و کمک کنندگان به انجمن التیام پاوه  طلب مغفرت و آمرزش از خدواند متعال کردند.

قابل توجه : دستگاه اکسیژن ساز را بیماران حاد ریوی ، پونومی ، آسمی ، قلبی و حتی ورزشکاران برای بالا بردن کیفیت فعالیت خود و افراد سالم جهت نشاط و رفع خستگی روزانه استفاده کنند.
دستگاه اکسیژن ساز به روش جذب مولکولی اکسیژن خالص را از هوای ورودی جدا کرده و پس از مرطوب نمودن آن توسط یک سوند در اختیار بیمار قرار می دهد.

مزایای استفاده از دستگاه اکسیژن ساز نسبت به روش سنتی شامل موارد ذیل می باشد:زیکلاس
1) اطمینان از خلوص اکسیژن در دستگاه اکسیژن ساز
2) تولید اکسیژن بهداشتی و بدون بو به روش فیلترینگ ضد باکتری در دستگاه اکسیژن ساز
3) تولید اکسیژن به صورت مداوم
4) تولید اکسیژن مرطوب و خشک (با قطع سیستم مانو متر)
5) کسر هزینه های خرید کپسول ، مانومتر ، نگهداری ، تعمیرات ، حمل و نقل ، شارژ کپسول
6) جلوگیری از بروز احتمالی خطر انفجار در کپسولها
7) احساس آرامش روحی و روانی بیماران و قابلیت حمل آسان دستگاه اکسیژن ساز

7 پاسخ برای “اهداء دو دستگاه اکسیژن ساز به انجمن التیام پاوه توسط خیرین

  • ناشناس در تاریخ دی 24, 1393 گفت:

    اجرکم عندالله

  • کیهان انفرادی در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    سخا،جوانمردی کردن نفس است با کسی که مستحق بذل وبخشش است.
    در پهن ی سبز عالم سخاوت سعدی، هر چه هست باید برکف دست نهاد وبه وسیله آن به حال دل خستگان نظر کرد. درون فروماندگان راباید شادکرد وغریب را بی نصیب نباید گذاشت تا بتوان گو ی دولت زدنیا ربودوبه تبع آن ،با خود نصیبی به عقبی برد.
    جوانمردوخوش خوی وبخشنده باش
    چوحق برتوپاشدتوبرخلق پاش
    به احسان آسوده کردن دلی
    به از الف رکعتی به هر منزلی

    اَلسَّخاءُ يُكسِبُ المَحَبَّةَ و َيُزَيِّنُ الاخلاقَ؛
    سخاوت، محبّت آور و زينت اخلاق است.
    باشد که خدای متعال قبول کند هرآنچه را که از بن جان دهیم

    • ناشناس در تاریخ دی 23, 1393 گفت:

      آفرین این نوشته کجا وعملکرد کجا

  • اکسیژن در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    باعرض سلام وادب خدمت شما سروران گرامیضمن تقدیر و تشکر از اقدام بسیار ارزشمند این خیرین گرامی

  • ضیائی در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    از زحمات کلیه دست اندرکاران انجمن تشکر می نمایم
    از تمامی خیرین از زنان و مردان و از تمامی اقشار که با کمک های بی دریغ خود مریضان و خانواده های آنان را یاری نموده اند تشکر ویژه می نمایم.
    شاید وجوه اهدایی این عزیزان در برخی موارد به ظاهر کم و ناچیز بوده است اما برکت دار بوده و بنظر می رسد سهم ویژه ای در موفقیت های انجمن داشته که به سبب اخلاص در عمل آنها بوده است.
    خداوند از همه قبول فرماید.

  • پاوه یار در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    الحمدلله

  • مهرداد در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    واقعا دستتون درد نکنه اجرتون با خدا ای خیرین منطقه اورامانات