پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 04:35

پیام تشکر ستاد گرامیداشت سالروز ولادت با سعات پیامبر خاتم(ص) پاوه از مردم

پیام تشکر ستاد گرامیداشت سالروز ولادت با سعات پیامبر خاتم(ص) پاوه از مردم

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ستاد گرامیداشت سالروز ولادت با سعات پیامبر خاتم(ص) پاوه طی پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور گرم، عاشقانه­ و کم نظیرمردم در خلق این همایش بزرگ دینی تشکر و قدردانی نمودند. بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ ذلِکَ الْفَضْلُ مِنَ اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ عَلیماً «با آمدنت جهــــان […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ستاد گرامیداشت سالروز ولادت با سعات پیامبر خاتم(ص) پاوه طی پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور گرم، عاشقانه­ و کم نظیرمردم در خلق این همایش بزرگ دینی تشکر و قدردانی نمودند.

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ جشن میلاد در پاوه

ذلِکَ الْفَضْلُ مِنَ اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ عَلیماً

«با آمدنت جهــــان ما زیبــــــا شــد               شب رفت و سپیده سر زدو فردا شد

ایـوان مدائــن که فرو ریخت چه باک              ایـوان بلنــد عاشقی بر پا شـــــــد»

مردم فهیم، بصیر و مؤمن شهرستان پاوه

سلام علیکم

خداوند بزرگ و بلندمرتبه را شاکر و سپاسگزاریم که در روز یکشنبه چهاردهم دی ماه سال یکهزار و سیصد و نود و سه شمسی مصادف با دوازدهم ربیع الاول سنه یکهزار و چهار صد و سی و شش هجری با همراهی و همدلی شما سروران گرامی همایش عظیم و کم نظیری به مناسبت میلاد فخر کائنات و با شعار «دفاع از رسالت حضرت محمد مصطفی(ص)، شکرانه امنیت و دعوت به وحدت» در مسجدجامع پاوه برگزارشد که حقیقتاً دل محبان راستین رسول الله(ص) را شاد و موجب حیرت و بهت بدخواهان دین مبین اسلام گردید، و این مهم  برگ زرین دیگری بر افتخارات دینی، معنوی و فرهنگی دیارمان افزود.

بدینوسیله سجده شکر به درگاه خداوند عظیم فرود آورده و به مصداق حدیث نبوی شریف« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور گرم، عاشقانه­ و کم نظیرتان در خلق این همایش بزرگ دینی اعلام می داریم.

همچنین لازم می­دانیم از زحمات بی دریغ و شبانه روزی جمعی از جوانان مخلص رسول الله(ص) که در طی قریب دوماه و با تشکیل شش جلسه رسمی و چندین جلسه غیر رسمی و تعیین کمیته هایی خاص از هیچ کوششی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم دریغ نکردند، خاضعانه تشکر کنیم.

در پایان شایسته است از طرف شما مردم دینمدار، از حضور مهمانان عزیزی که از شهرهای مختلف چه از داخل کشور و چه از کردستان عراق به احترام رسول الله(ص) در جمع ما حضور یافتند و با حضور گرم خود، بر غنای هرچه بیشتر جلسه افزودند، تشکر و تقدیر نماییم و برای آن بزرگواران آرزوی سلامت، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت می نماییم.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی‘ شَفیعِنا وَ شَفیعِ ذُنوبِنا وَ طَبیبِ قلوبِنا مُحَمَّدٍ وَ عَلی‘ الِهِ وَ صَحْبِهِ وَ سَلِّمْ.

ستاد گرامیداشت سالروز ولادت با سعات پیامبر خاتم(ص) پاوه

یک پاسخ برای “پیام تشکر ستاد گرامیداشت سالروز ولادت با سعات پیامبر خاتم(ص) پاوه از مردم

  • م -ب در تاریخ دی 18, 1393 گفت:

    این تشکر زیبایی و قدر مراسم را دو چندان کرد واقعا حکمت سرمایه گرانبهایی ست.