پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 06:20

مسجد پیامبر اعظم (ص) روستای تپه لری شهرستان روانسر به بهره برداری رسید

مسجد پیامبر اعظم (ص) روستای تپه لری شهرستان روانسر به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه : مسجد پیامبر اعظم (ص) روستای ˈتپه لریˈ بخش مرکزی شهرستان روانسر به مناسبت هفته وحدت روز سه شنبه به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: برای احداث این مسجد 350 میلیون ریال هزینه شده که از محل اعتبارات سفر […]

به گزارش سلام پاوه : مسجد پیامبر اعظم (ص) روستای ˈتپه لریˈ بخش مرکزی شهرستان روانسر به مناسبت هفته وحدت روز سه شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: برای احداث این مسجد 350 میلیون ریال هزینه شده که از محل اعتبارات سفر رهبر مسجد پیامبر اعظم روانسرمعظم انقلاب به استان تامین شده است.

ملاهادی رمضانی افزود: این مسجد در زمینی به مساحت 300 متر مربع احداث شده که عملیات آن توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه روانسر انجام شده است.

به گفته وی، زمین این مسجد توسط یکی از خیرین روستا اهدا شده است.

امام جمعه روانسر نیز در مراسم افتتاح این مسجد گفت: مسجد جایگاه وحدت امت اسلامی است.

ملا عبدالله غفوری افزود: امت اسلامی باید از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) الگو بگیرند که همواره توجه ویژه ای به مساجد داشتند و تمام تصمیمات کلان اسلام را نیز در مساجد می گرفتند.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام عدالت، حقیقت، ارزشها و نظام توجه به معنویات است که تمامی این داشته ها را به برکت مساجد دارد.

امام جمعه روانسر تصریح کرد: یکی از اصلی ترین کارکردهای مساجد ایجاد و حفظ وحدت بین امت اسلامی است که بحمدالله در نظام جمهوری اسلامی ایران به این کارکرد مهم مساجد توجه ویژه ای شده است.