ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 17:46

مراسم گرامیداشت 9 دی در پاوه برگزار شد

مراسم گرامیداشت 9 دی در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه 88 با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان پاوه روز سه شنبه برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روانسر در این مراسم گفت: ملت ایران در 9 دی حماسه ای بی نظیر را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه 88 با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان پاوه روز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روانسر در این مراسم گفت: ملت ایران در 9 دی حماسه ای بی نظیر را در تاریخ مراسم 9 دی انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کرد که دشمنان را برای همیشه از براندازی نظام جمهوری اسلامی مأیوس و ناامید کرد.

حجت الاسلام حیدری، تقارن نهم دیماه با ایام ولادت پیامبرعظیم الشأن اسلام (ص) و هفته وحدت را مبارک دانست و افزود: وجه مشترک و برجسته این تقارن وحدت، همبستگی و یکپارچگی امت و ولایت برای حفظ و تقویت اسلام است.

وی با اشاره به چرایی ایجاد فتنه سال 88 در کشورمان اشاره کرد و گفت: همه به وضوح دیدیم و شنیدیم که دست استکبار و بیگانگان در این فتنه کاملا مشهود بود و جمعی از افراد و عناصر ناآگاه نیز با همراهی بیگانگان شهرهای مختلف کشور را دستخوش نآرامی کردند.

حجت الاسلام حیدری، در ادامه وجه مشترک ایجاد گروهک های تروریستی چون داعش را با فتنه 88 کشورمان حضور استکبار در جهت جلوگیری از رشد و گسترش همه جانبه اسلام در جهان عنوان کرد و گفت: مهمترین راهکار مقابله با این فتنه ها افزایش هوشیاری، آگاهی و بصیرت آحاد جامعه اسلامی و دوری از تفرقه است.

این استاد دانشگاه به اوضاع کنونی جهانی اسلام هم اشاره ای کرد و گفت: گروههای نوکر و دست نشانده افراطی به نام اسلام امروز حرکات و اعمال غیرانسانی را در برخی کشورهای اسلامی انجام می دهند که مورد قبول شیعه و سنی نیست.

3 پاسخ برای “مراسم گرامیداشت 9 دی در پاوه برگزار شد

  • محمد در تاریخ دی 11, 1393 گفت:

    چرا عکسی از مراسم ندارین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

  • سلام در تاریخ دی 11, 1393 گفت:

    به راستی حرکات قبل از 9 دی عراقیزاسیون و سوریزاسیون ایران بود که ناکام ماند. الحمد الله

  • سردار بی ستاره در تاریخ دی 10, 1393 گفت:

    خوشحالم رشد وفهم مردمم بسیار بالا رفته امیدوارم مسئولین پیام مردم پاوه را در یافته باشند