ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 21:19

بازدیدشهردار پاوه از محرومیت های میدان فلسطین پاوه (درباسام)+ عکس

بازدیدشهردار پاوه از محرومیت های میدان فلسطین پاوه (درباسام)+ عکس

به گزارش سلام پاوه : عصر روز یکشنبه شهردار پاوه پیرو اجرایی شدن طرح پارکبان در شهر پاوه از خیابان امام خمینی پاوه و میدان فلسطین (درباسام) از نزدیک بازدید کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سلام خسروی به همراه مجریان طرح پارکبان در جمع همشهریان محله میدان فلسطین حاضر شدند و از نزدیک […]

به گزارش سلام پاوه : عصر روز یکشنبه شهردار پاوه پیرو اجرایی شدن طرح پارکبان در شهر پاوه از خیابان امام خمینی پاوه و میدان فلسطین (درباسام) از نزدیک بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سلام خسروی به همراه مجریان طرح پارکبان در جمع همشهریان محله میدان فلسطین حاضر شدند و از نزدیک به درد دلهای آنها گوش دادند و مشکلات و اعتراضات به طرح پارکبان و همچنین سایر مشکلات این شهروندان را مورد بررسی قرار دادند. شهروندان در این گفتگوی صمیمانه به ضعفهای این طرح از جمله مسکونی بودن این مسیر ، نبود پارکینگ ، دو طرفه پارک کردن خودروهای در این مسیر، مشکلات اقتصادی و برونقی بازار مغازه داران این مسیر به دلیل مشکلات ترافیکی و… ، ترافیک سنگین این محله بخاطر عبور تانکرها و بونکرها و کامیونهای پروژه سد داریان ، نامناسب بودن کوچه ها و نبودن مسیر و معابر فرعی و… اشاره ای داشتند و همچنین اعلام کردن تابع برنامه های شهرداری هستند به شرطی که شهرداری نیز همسو با مردم و در رفع مشکلات انها قدم بردارد .

درباسام

خسروی با اشاره به اینکه اولویت کاری شهرداری را برمبنای رضایت مردم و توجه به مشکلات مردم و بخصوص قشر محروم شهر دانست و گفت : هدف از اجرای این طرح در این مسیر رونق بخشیدن به میدان فلسطین ( درباسام )و توسعه و محرومیت زدایی و تقسیم عادلانه محل پارک در این محله ها دانست .

وی با اشاره به باسابقه بودن میدان فلسطین ( درباسام پاوه) وضعیت موجود این محله و میدان را در خور شهروندان آن ندانست و گفت باید شهروندان این محله ها با همکاری و تعامل بیشتر در راستای توسعه و ابادانی و رونق این محله و خیابان همسو با شهرداری گام بردارند تا این محلات قدیمی و با سابقه توسعه و مشکلات آن رفع شود.

بازدید شهردار

خسروی ضمن قبول انتقادات شهروندان این محلات و همچنین توضیح و تفسیر مزیتهای طرح پارکبان گفت : رضایتمندی شهروندان از هرچیزی برای ما مهمتر است و این طرح هم در راستای رضایتمندی شهروندان اجرایی شده است و در حقیقت کم و کاستهایی دارد که در دستور کار و مورد اصلاح قرار میگرداما باید گفت این طرح در کلیت طرح بسیار مفیدی برای شهروندان عزیز است.

شهردار پاوه گفت در این طرح نخواهیم گذاشت حق هیچ شهروندی پایمال شود و به تک تک مشکلات شهروندان درباره این طرح رسیدگی می شود و برای ساکنان محله که دارای خودرو می باشند و  پارکینگی ندارند تمهیداتی در نظر گرفته می شود .

بازدید شهردار درباسام

وی در ادامه گفت : شهروندان محترم نیز باید در همراهی این طرح یاور شهرداری باشند چون نتیجه ان در اصل به سود شهروندان است .

خسروی ترافیک موجود در این خیابان و میدان را بسیار غیر معمول دانست و گفت عبور و مرور بونکرها و وسایل نقلیه سنگین مربوط به پروژه سد داریان از جمله عوامل موثر این ترافیک سنگین می باشد که در این راستا تمهیدات خاصی در راستای رعایت حقوق شهروندان این محله در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار پاوه در این بازدید دستورات لازم و ضروری را جهت رفع مشکلات فوری این خیابان و میدان را صادر کردند و از چند واحد شهرداری برای برسی فوری محل خواستند که در میدان فلسطین حاضر شوند

وی همچنین با مغازه داران و ساکنان محله به گفتگو پرداختندکه بیشتر موضوعات مطرح شده در راستای اصلاح طرح پارکبان بود.

در این بازدید محرومیت گوشه ای از محله درباسام چیزی بود که شهردار را بسیار تحت تاثیر قرار داد. یکی از شهروندان از شهردار خواست تا از کوچه انها بازدید کند و شهردار پس از بازدید بسیار متاثر شد و قول داد به مشکلات تک تک این عزیزان رسیدگی کند .

تصاویر خود گویای همه چیز است

بازدید شهردار

بازدید درباسام

13 پاسخ برای “بازدیدشهردار پاوه از محرومیت های میدان فلسطین پاوه (درباسام)+ عکس

  • با وجدان در تاریخ دی 12, 1393 گفت:

    با تشکر و سپاس فراوان از شهردار فهیم و با لیاقت شهرمان ،آقای خسروی خسته نباشید و پاینده باشید دربیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سر زنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

  • ناشناس در تاریخ دی 11, 1393 گفت:

    با سلام وضمن تشکر ازهمه عزیزان . من فقط یه چیز میگم زندگی ماها فقطوفقط شده شعار .
    آقای شهردار که میگید تا حالا ازمردم منطقه پاوه ……. تر ندیدم پس شما اگر………. دارید چرا شعار خالی میدید مگه شما چندین مورد نگفتی که نظر ما هم بستگی به رضایت مردم داره 1000مورد مردم آمدند واعتراض کردندکه این پارکبان به درد این مسیر (خیابان امام خمینی ) نمیخوره پس چرا این طرح رو تو این مسیر کنسل نمی کنید چرا پشت سرخودتون دعا ودشنام وناسزا جامیزارین به خدا مشکل این مسیر ماشین سنگینه شما بیایید امتحان کنید نزارید فقط یکماه ماشین سنگین درطول روز تواین مسیر بیاد ببینید مشکل ترافیک داره یا نه؟
    درضمن هیچ شهر متمدن نه ایران بلکه دنیا ،به اندازه مردم پاوه منطقی نیستن.

  • بهروزکریمان در تاریخ دی 10, 1393 گفت:

    با سلام، ژشست آقای شهردار توعکسها زیباست.شهرداری محلی است برای جمع شدن دکترین متفکردانشسرا رفته های دهه 50 و 60.چون این شهر فاقد هرگونه مدیرومهندس تحصیل کرده میباشد. بنظرم بجای اجرای طرحهای بزرگ بزرگ کمی به زیبایی سطح شهر بپردازیم مثل کاشتن 4 تا گل، نظافت… ما را چه به این کارها ( والاه) …سطح شهریعنی از فلکه تا میدان….بیاید قبول کنیم که شهر به بن بست رسیده . بیاید کاری قبول کنیم که میتوانیم مثل ایجاد پیست اسکی در کوه آتشگاه یا جایی دیگرکه پتانسیلشودارده ، تله کابین بزنیم و بفکر خودمان باشیم چکار به آینده گان نیامده داریم …کمی هم خوش باشیم.

  • میرزا در تاریخ دی 9, 1393 گفت:

    با سلام هدف از اجرای طرح پارکبان ارتباطی با ترافیک ندارد هدف استفاده بهینه از حد اقل فضای خیابان است بعضی از معازه داران اول صبح خودرو خود را جلو مغازه تا اول شب پارک می کرد بدون پرداخت هیچ گونه عوارضی چه اشکالی دارد اگر شهرداری پول اخذ پارکبان را صرف تعمیر و زیبا سازی همان پیاده رو محاورش کند اگر شهرداری اینکار را انجام دهد اکثر معترضان و منتقدین طرفدار همین طرح می شوند آقای شهردار هر گز در فکر سوء استفاذه از اموال شهرداری نیست شاید به اطرفیان امتیازاتی بدهد ولی خودش به هیچ عنوان کار ناشایستی انجام نمی دهد همههنگ کردن نیروها ساده نیست .

  • ناشناس در تاریخ دی 9, 1393 گفت:

    با سلام مشکل ترافیک پاوه چه در دره باسام وچه درمیدان تنها با کارت پارک حل نخواهد شد بنظر بنده باید سعی کرد معابر جدید را ازجمله معبر میدان به سراب هولی وادامه خیابان سنگ فرش رو به مسیر دره باسام وادمه خیابان پایین آموزش وپرورش قدیم روبه میدان مولوی وباز نمودن معبر کلیان روبه دره آساوان بر روی جوی * مر* میتواند درحل مشکل ترافیک کارساز باشد و باز گشایی این مسیر ها کمک بزرگی در زمان بحران به منطقه خواهد نمود با تشکر

  • اهل دره باسام در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    در جواب شهروند باید بگویم من شاهد عینی هستم هنگام ساخت مجدد ساختما نهای دور میدان .شو را و شهرداری وقت از دو نفر از مالکان دعوت نمود و خواستار فروش محل به شهرداری شدند که آنها همان موقع میلیاردی می فروختند و معامله با شهرداری سرنگرفت . من نمی دانم چه درد بی درمانی است زمانی که ملک هر شخص به درد راه و یا جاده ای و یا خیابانی خورده و اداره ای قصد خرید ان را داشته باشد مالک با تحریک بعضی از همین مرددم درخواست خون و جان را می کنند تا جائیکه اداره مورد نظر پشیمان می شود و دود مشکلات به چشم همه مردم می رود ای کاش روی مسائل فرهنگی در جامعه در همه زمینه ها بیشتر کار شود

    • پاسخ به شما در تاریخ دی 9, 1393 گفت:

      دوست عزیز بحث خرید نیست در طرح های جامع شهری به محض تخریب طبق قانون باید عقب نشینی می کرد دیگه کاری به خرید و فروش نداشت
      حداقل 3 متر می بایست عقب نشینی در محل صورت می گرفت این یک قانون است نه چیز دیگر
      و نیازی به پرداخت پول نیست

  • شهروند در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    چرا از زمان روی کار امدن شورای جدید تمام رنگ کاری های سطح شهر مربوط به شهرداری بدون مزایده و مناقصه به یک نفر شخص مشخص شده داده میشه؟
    تازه مردم هر جای پارک برای شهرداری حدود 15 تا 20 هزار تومن اب خورده حال ببینید 500 جای پارک میشه بین 8 تا 10 میلیون تومن
    رقم اینچنینی باید به مزایده ، مناقصه گذاشته بشه درسته؟؟؟؟
    یا اینم مثل شورای قبل یه مزایده سوری برگذار می شه و این اقا برنده میشن
    لطفا پاسخ دهید و کتمان نکنید

  • پارسا مقصودی در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    کمربندی را احداث کنند مطمانا مشکل حل خواهد شد واسه برطرف کردن مشکلات باید فکر اساسی و کارهای زیر بنایی انجام داد نه طرحهای مشکل دار و غیر کارشناسانه

  • شهروند در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    مشکل دره باسام خیلی راحت حل می شد اگر شورای قبل و شهردار قبل اجازه ساخت رو به ساختمان های دور میدان رو نمی داد چرا که آن دو ساختمان کاملا در حریم جاده بودند حال نه تنها عقب نشینی نکرده اند بلکه پیشروی هم در طبقه دوم به بعد را در فضای پیاده رو داشته اند. ولی آقایان شورا خیلی راحت برای همیشه گره دره باسام را دائمی کردند. مدیون مردم هستند اعضای شورای قبل و شهردار وقت

  • سارا در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    ديدين طرح كارت پارك هم تاثيري در ترافيك پاوه نداشت، اين مشكل تا به كارشناسان خبره اين كار و با مشورت آنان سپرده نشود و مشكل ريشه يابي نشود حل نمي شود حالا هي چندتا مسول از چندتا اداره بشينن و طرح ارائه بدن…….

  • ساکن دره باسام در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    آقای شهردار آیا خود شما حاضر هستی سالانه 660000 تومان بابت کارت پارک به شهرداری بدهی ؟

  • شهرک ویمیر در تاریخ دی 8, 1393 گفت:

    علاوه بر اجرای طرحهای زیربنایی از جمله احداث کمربندی، ایجاد خیابانها و در روهای فرعی و … که بطور عام تأثیر مثبتی در بهبود وضعیت ترافیکک پاوه دارند ، راه اندازی شهرک کارگاهی و انتقال مشاغل مزاحم از خیابان امام شافعی به شهرک مذکور، می تواند نقش بسزایی در کاهش معضل ترافیک در این ناحیه از شهر باشد.
    از میدان فلسطین تا سراب هولی بیش از 15 واحد اعم از نجاری، جوشکاری و …وجود دارند که حذف آنها در این خیابان (و انتقال به جای دیگر مثلاً شهرک کارگاهی) تاثیر خوبی بر میزان ترافیک خواهد داشت که امید است با پیگیری های شهرداری تا پایان سال و قبل از ورود خیل عظیم گردشگر به شهرمان انجام پذیرد. زیرا این خیابان به نوعی خیابان ورودی به خیابان گردشگری (قلادزه) و کمربندی و منطقه گردشگری ویمیر محسوب می شود و در فصول گردشگر پذیر، بار زیادی بر این خیابان تحمیل می شود که لازم به نظر می رسد که علاوه بر فکر اساسی در درازمدت، در کوتاه مدت نیز اقداماتی جهت بهبود وضعیت آن صورت گیرد.
    یکی دیگر از اقدامات موثر در این خصوص، استفاده از پارکینگ جنب مسجد جامع بعنوان پارکینگ عمومی می باشد که با هزینه مردم و شهرداری، زمین آن تملک گردیده است.