د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 21:29

قیمت نان در کرمانشاه افزایش یافت / 6 نان در پاوه 960 تومان

قیمت نان در کرمانشاه افزایش یافت / 6 نان در پاوه 960 تومان

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: با توجه به تصمیم دولت، قیمت نان نیز در کرمانشاه بین 22 تا 30 درصد افزایش یافت. ‘ایرج عزیزی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس این تصمیم، قیمت هر قرص نان سنگک سنتی با 22 درصد افزایش به […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: با توجه به تصمیم دولت، قیمت نان نیز در کرمانشاه بین 22 تا 30 درصد افزایش یافت.

‘ایرج عزیزی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس این تصمیم، قیمت هر قرص نان سنگک سنتی با 22 نانواییدرصد افزایش به 550 تومان و بربری نیز با 29 درصد افزایش به 450 تومان رسیده است.

وی افزود: همچنین قیمت نان لواش سنتی و نیمه اتوماتیک هم با 28 درصد افزایش 160 تومان و قیمت نان ماشینی نیز با 29 درصد افزایش به کیلویی 880 تومان تغییر پیدا کرده است.

عزیزی ادامه داد: این قیمت ها از امروز در سطح استان قابل اعمال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه یادآور شد: همزمان با افزایش قیمت نان در کرمانشاه، گشت های ثابت و سیار این اداره کل نظارت های خود برعملکرد نانوایی ها را افزایش داده و صبح امروز نیز چهار اکیپ به سطح شهر کرمانشاه برای نظارت بر عملکرد کار نانوایی ها اعزام شدند.

وی گفت: نانوایی ها موظف هستند علاوه بر نصب قیمت نان، در خصوص نصب دستگاه پز(pos کارت خوان) در مغازه خود به منظور تامین پول خرد نیز اقدام کنند.

عزیزی گفت: به منظور تامین پول خرد نانوایی ها، هشت بانک استان موظف به تامین پول خرد آن ها شده اند و نانوایی ها و اصناف باید با مراجعه به آن ها، پول خرد لازم خود را تهیه نمایند.

وی در پایان گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی و نانوایی ها را با شماره 30009651 در میان بگذارند و نتیجه به همان شماره ای که با آن پیامک ارسال شده است، اطلاع داده خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شایان ذکر است هر 6 نان لواش در پاوه 960 تومان می باشد این در حالی است که قبل از افزایش قیمت هر 8 قرص نان در پاوه 1000 تومان قیمت داشت . امید می رود با افزایش قیمت نان کیفیت نان پاوه هم افزایش یابد چون در حقیقت کیفیت بسیار نامناسب نان در پاوه گله مندی شهروندان را به همراه داشته است .

5 پاسخ برای “قیمت نان در کرمانشاه افزایش یافت / 6 نان در پاوه 960 تومان

  • م-د در تاریخ آذر 13, 1393 گفت:

    قیمتها رند نیست لطفا پول خرده در اختیار نانواییها قرار دهید

  • ناشناس در تاریخ آذر 12, 1393 گفت:

    با این احتساب که افزایش قیمت بیش ز ۴۰ درصد است چون قبلا ۸ قرص نان یک هزار تومان بود

  • مسلم در تاریخ آذر 11, 1393 گفت:

    اگر پرداخت مزایا یا کمک به مردم می بود استان کرمانشاه برای اجرا اخرین استان می بود ولی چون افزایش قیمت است کرمانشاه اول است مثل سمیه 25 لیتری بنزین براستی مسولین استان جان برکف هستن در دولت آقای احمدی نژاد قیمت نان را افزایش داد وقول داد کیفیت نان بالا برود اما متاسفانه با نرفت هیچ خیلی هم نان بی کیفیت شد حالا خدا رحم کند چه بلای سر کیفیت نان بیاد خدا عالمه

  • شایسته در تاریخ آذر 11, 1393 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سایت و همشهریان عزیز :بنده در اکثر نقاط (شهر های )دیدنی ایران نان خریده ام واستفاده نموده ام در مقایسه با نانی که در پاوه مصرف می کنم به جرات می توانم بگویم که نه تنها از نان شهر های دیگر بی کیفیت نیست بلکه خوشبختلنه نان خبازی های شهر پاوه از نان اکثر شهر های ایران با کیفیت تر است .امید وارم که از این به بعد هم مثل گذشته مردم خوب شهرمان بتوانند از نان با کیفیت خبازهای عزیز استفاده کنند.

  • نانخور در تاریخ آذر 11, 1393 گفت:

    امروز در کرمانشاه بند 18 نان را 3000 تومان خریدم. واقعا قیمت نان در مقایسه با چیپس و یقک و نوشابه ارزان است . آنجا که گندم کیلویی 1300 خریده می شود و هزینه حمل و نقل و آرد کردن و سیلو و نانوان و سوخت و کارگر و غیره…
    اما این سوال مطرح است آیا دولت مسئول تامین نان ارزان است یا خیر؟
    دولت قبلی برای گران کردن نان 4500 تومان یارانه داد . اما دولت تدبیر و امید با اینکه هروز کالای را 30 الی 40 درصد زیاد می کند یارانه را نه تنها افزایش نمی دهد بلکه درصدد حذف آن است.
    بی سروصدا آب بها چقدر گران شده است؟