ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 19:50

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی درپاوه برگزار شد /تصویری

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی درپاوه برگزار شد /تصویری

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا: به مناسبت دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه و گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای نسمه از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این همایش فاصله 6 کیلومتری مسیر […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا: به مناسبت دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه و گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای همایش پیاده ورینسمه از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این همایش فاصله 6 کیلومتری مسیر زیبا و پر جاذبه روستای نسمه تا پارک جنگلی را پیاده روی کردند.

بخشدار مرکزی پاوه گفت: در پایان این همایش برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و بازی های بومی و سنتی محلی اجرا شد که مورد توجه شرکت کنندگان که همگی از اهالی روستاهای بخش مرکزی بودند، قرار گرفت.

ˈصباح ولدبیگیˈ افزود: این همایش به همت بخشداری، تعاونی دهیاران بخش مرکزی، اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه، دهیاری و شورای اسلامی روستای نسمه و مردم فهیم و فرهنگ دوست این روستا و همکاری موثر نیروی انتظامی برگزار شد.
در پایان این همایش به قید قرعه به 30 نفر از شرکت کنندگان هدایایی نفیسی اهدا شد.

عکس  :از آمانج ولدبیگی

منبع وبلاگ روستای نسمه :http://nosmanew.blogfa.com/

همایش پیاده روی

پیاده روی

همایش پیاده روی2

همایش پیاده روی