د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:38

پاکسازی حوضچه هوادهی ثانویه تصفیه خانه شماره 1 پاوه

پاکسازی حوضچه هوادهی ثانویه تصفیه خانه شماره 1 پاوه

به گزارش سلام پاوه : حوضچه هوادهی تصفیه خانه شماره 1 پاوه پاکسازی شد به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مهندس سالم مرادی سرپرست امور آبفای پاوه با اعلام این خبر گفت: در سنوات گذشته، به جهت کاهش هزینه های بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب، حوضچه هوادهی ثانویه از مدار خارج گردید، ولی حجم […]

به گزارش سلام پاوه : حوضچه هوادهی تصفیه خانه شماره 1 پاوه پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مهندس سالم مرادی سرپرست امور آبفای پاوه با اعلام این خبر گفت: در سنوات گذشته، به جهت کاهش هزینه های بهره برداریتصفیه خانه پاوه از تصفیه خانه فاضلاب، حوضچه هوادهی ثانویه از مدار خارج گردید، ولی حجم قابل توجهی از فاضلاب داخل حوضچه مذکور، بدلیل بالا بودن میزان غلظت، امکان تخلیه آن با لجن کش وجود نداشت.

مرادی در ادامه افزود: ماندگاری این لجن مازاد؛ با شروع فصل گرما، باعث ایجاد بو و مزاحمت جهت پرسنل و خانوارهای اطراف تصفیه خانه می گردید. در این راستا امور آبفای پاوه اقدام به آبگیری لجن در هوای آزاد و نهایتا” جمع آوری، حمل و بارگیری وانتقال به خارج از تصفیه خانه نمود.

ایشان اظهار داشتند: این امر نه تنها باعث جلوگیری از تولید حشرات، ایجاد و انتشار بو در تصفیه خانه گردید بلکه با این کار یک فاز تصفیه خانه به طور کامل از مدار خارج وحوضچه مورد نظر کاملا” پاکسازی گردید.

شایان ذکر است شهروندان ساکن در این محله بارها در کامنتهایی از این پایگاه خبری تحلیلی درخواست نمودند که این موضوع پیگیری شود که خوشبختانه پس از تماس خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی با مهندس مرادی این موضوع پیگیری و رفع و رجوع شد.

تصفیه خانه پاوه

تصفیه خانه 4

2 پاسخ برای “پاکسازی حوضچه هوادهی ثانویه تصفیه خانه شماره 1 پاوه

  • ناشناس در تاریخ آبان 26, 1393 گفت:

    سلام شهروند دلسوز ومتخصص بنده به عنوان یکی از متخصصین صنعت آب وفاضلاب پاسخ حضرتعالی را بطور مشروح ارسال نمودم امیدوارم تماس خودرا قطع نفرمائید .متشکرم قربان اسداله صادقی

  • بهداشت محیط در تاریخ آبان 22, 1393 گفت:

    قطعا این سیستم به خوبی کار نمی کند چراکه نباید در این حوضچه هیچ گونه لجنی ته نشین گردد.و این خبر یعنی نقصان در طراحی حوضچه و سیستم هوادهی آن. لجن ها معمولا باید در حوضچه ته نشینی که از آنجا باید تخلیه شوند و یا به سیستم برگشت یابند ته نشین گردند.