س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 18:25

معاون استاندار کرمانشاه: سیاست دولت بر توسعه مشارکتهای مردمی در همه سطوح است

معاون استاندار کرمانشاه: سیاست دولت بر توسعه مشارکتهای مردمی در همه سطوح است

به گزارش سلام پاوه :  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: سیاست کلی دولت بر توسعه مشارکتهای مردمی در تمام سطوح است و انتخابات یک نماد کلی از این توسعه است که در دوره های مختلف در کشور برگزار شده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت اله آزرمی روز یکشنبه در نشست هم […]

به گزارش سلام پاوه :  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: سیاست کلی دولت بر توسعه مشارکتهای مردمی در تمام سطوح است و انتخابات یک نماد کلی از این توسعه است که در دوره های مختلف در کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت اله آزرمی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با انجمن های مردم نهاد پاوه افزود: در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نماد این معاونت استانداری مشارکت مردمی انجمن های مردم نهاد یا NGO ها هستند که در گذشته فعال بوده و به هر دلیلی فعالیت آنها مطلوبیت لازم را نداشته است.

وی اظهار کرد: هم اکنون شعار و برنامه دولت بر توسعه کمی و کیفی این انجمن ها و سپردن مسوولیت ها به آنان در راستای کوچک کردن دولت به معنی واقعی است و در این راستا دولت حاضر به هر نوع کمک و همکاری با این انجمن هاست.

آزرمی تصریح کرد: انجمن های مردم نهاد با یک انگیزه خاص علمی و آشنایی و توانایی خودشان و با یک پشتوانه مالی شخصی وارد کار می شوند و دولت هم در زمینه های مختلف اعم از آموزشی، علمی و … به آنها کمک می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود ما در استان موظف به اجرای سیاست های دولت مبنی بر توسعه کمی و کیفی انجمن های مردم نهاد هستیم.

وی ضمن تأکید بر همکاری همه جانبه تمام دستگاههای دولتی با انجمن های مردم نهاد خاطرنشان کرد: زمان لازم برای انجام مراحل تشکیل پرونده و صدور مجوز یک انجمن مردم نهاد 45 روز است.

آزرمی تصریح کرد هم اکنون در سطح استان کرمانشاه قریب به 160 انجمن مردم نهاد فعالیت دارند که کمتر از 100 انجمن مربوط به قبل است و مابقی مربوط به امسال است که مجوز گرفته یا در حال صدور مجوز برای آنها هستیم که امیدوارم تا پایان امسال مجوز فعالیت 100انجمن مردم نهاد در استان صادر شود.

وی افزود: الحمد الله شهرستان پاوه در زمینه فعالیت انجمن های مردم نهاد یکی از شهرستانهای پیشرو در استان است که به دلیل همین پیشرو بودن بنده در نشست هم اندیشی با آنها حضور پیدا کردم و نهایت تلاش و توان خودم را برای رفع مشکلات آنها به کار می گیرم.

فرماندار پاوه نیز با اشاره به پیشینه تاریخی این شهرستان در زمینه مشارکتهای مردمی در بخشهای مختلف گفت: هم اکنون 13 انجمن مردم نهاد در شهرستان فعال هستند که چهار انجمن مربوط به قبل هستند و 9 انجمن هم مربوط به سال جاری می باشد.

پرویز ایده پور افزود: ما توانسته ایم در این مدت امور مربوط به 9 انجمن را پیگیری کنیم که از این تعداد چهار مورد مجوز فعالیت صادر شده و پنج مورد دیگر تا پایان ماه جاری مجوز فعالیتشان صادر خواهد شد.