پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 21:13

مراسم روز جهانی معلولان در پاوه برگزار شد+ گزارش تصویری

مراسم روز جهانی معلولان در پاوه برگزار شد+ گزارش تصویری

به مناسبت روز جهانی معلولان مراسم تکریم و بزرگداشت توانخواهان پاوه با استقبال مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز جهانی معلولان مراسم تکریم و بزرگداشت توانخواهان پاوه با استقبال مردم و مسئولان برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: به همت انجمن حمایتی توانبخشی کودکان معلول (احیاء) پاوه و همکاری اداره بهزیستی و با حضور فرماندار پاوه، معاونین فرماندار،فرمانده نیروی انتظامی،مدیرکل ورزش و جوانان استان و حضور باشکوه مردم مراسم روز جهانی معلولان در پاوه برگزار شد.

 

 

 

در این مراسم که با شعار استعدادهای پنهان، محدودیت های آشکار در حمایت از معلولان و توانخواهان برگزار شد برنامه های متنوعی با حضور گسترده مردم به اجرا درآمد.

 

 

اجرای این برنامه را هنرمند آرام مستوفی برعهده داشت که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت. ارائه گزارش عملکرد این انجمن توسط سخنگوی انجمن احیاء آغازبخش برنامه بود.

 

 

سخرانی خانم نادیا ابراهیمی دکترای روانشناسی، استقبال باشکوه از قهرمان ارزنده پرتاب وزنه جهان یاسین خسروی ،سخنرانی دکتر جزا راهکان در خصوص مسائل روانشناسی معلولین،دف نوازی هنرمندان خانه دف با مشارکت روشندلان،اجرای موسیقی با هنرنمایی هنرمند سعداله نصیری و گروه همراه،دکلمه غزل بهرامی روشندل و حافظ قرآن کریم،دکلمه و شعر خوانی هنرمند فریدون بهرامی و پخش و اجرای مستند “باور” به کارگردانی سید احسن احمدی و تقدیر از معلولان شاخص از جمله برنامه های اجرا شده مراسم بود.

 

 

گزارش تصویری از هنرمند خدر رمضانی و صهیب زربان