چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 03:21
فرماندار پاوه:

تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در اولویت کاری است/تذکر جدی فرماندار به مدیران غایب در کارگروه اشتغال

تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در اولویت کاری است/تذکر جدی فرماندار به مدیران غایب در کارگروه اشتغال

علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری این کارگروه در بحث اشتغال و کاهش بیکاری ، اظهار نمود : پاوه از جمله شهرستان‌هایی است که نیازمند توجه و کمک بیشتری است، لذا تا جایی که امکان دارد باید با استفاده از ظرفیت‌ها اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش سلام پاوه: علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری این کارگروه در بحث اشتغال و کاهش بیکاری ، اظهار نمود : پاوه از جمله شهرستان‌هایی است که نیازمند توجه و کمک بیشتری است، لذا تا جایی که امکان دارد باید با استفاده از ظرفیت‌ها اشتغال ایجاد کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرمادار پاوه بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار بر اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری ایجاد اشتغال های مولد و اهتمام در این مورد تاکید کرد.

 

 علیرضا حیدری فعال نمودن کمیته نظارت کارگروه اشتغال شهرستان در راستای پیگیری و نظارت بر طرح های اشتغال زایی را خواستار شد و گفت: این اقدام می توان به مدیریت هوشمند طرح ها تا تحقق اهداف مورد نظر منتهی شود.

 

 فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: احیای واحدهای اقتصادی و صنعتی شهرستان باید در اولویت باشد چرا که طرح های نیمه‌کاره و تعطیلی دز شهرستان داریم که با حمایت مسوولان اجرایی می توانند به چرخه تولید بازگردند.

 

وی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در جلسه کارگروه اشتغال، گفت: حضور مدیران در کارگروه اشتغال را ضروری و لازم است چراکه در این کار گروه تصمیماتی اتخاذ می گردد که نیاز به تصمیم مدیر دستگاه دارد نه نماینده و کارشناس لذا عدم شرکت مدیر دستگاه نشانه بی احترامی به بحث اشتغال و مردم می باشد.

 

حیدری همچنین حضور مدیران بانک های شهرستان در کارگروه را الزامی دانست گفت : در غیر اینصورت قطعا با مدیران بانک غایب برخورد می شود.

 

وی در پایان با تشکر و قدردانی از ادارات شهرستان در راستای انجام تعهدات گفت: از بانک‌هایی هم که در ارائه تسهیلات با ادارات و مردم همراهی لازم را دارند تشکر می‌کنیم اما شهرستان برای ایجاد اشتغال نیازمند توجه بیشتری است.