د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 21:51

آبرسانی به ۲ روستای صعب‌العبور ثلاث باباجانی با قوت در حال اجراست

آبرسانی به ۲ روستای صعب‌العبور ثلاث باباجانی با قوت در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از پیشرفت ۷۵ درصدی آبرسانی به ۲ روستای صعب‌العبور در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از پیشرفت ۷۵ درصدی آبرسانی به ۲ روستای صعب‌العبور در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

 

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بسیج آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه؛ عملیات آبرسانی به دو روستای «کوگاه» و «بژی» در شهرستان ثلاث باباجانی پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است.

 

 

وی ادامه داد: در این پروژه جهت تأمین آب شرب روستاهای مذکور سه باب مخزن با حجم ۲۱۰ مترمکعب در نظر گرفته شده که تاکنون ساخت ابنیه مخازن به طور کامل به اتمام رسیده است.

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور دامنه رشته کوه‌های زاگرس و در فاصله ۵۰ کیلومتری از شهر ثلاث باباجانی قرار گرفته‌اند و در مجموع دارای ۷۰ خانوار هستند که پیشتر جهت مصارف خود به کمک حیوانات خانگی از چشمه‌ای که در ۲ کیلومتری این روستاها و در پایین دره‌ای با شیب بسیار تند قرار دارد، آب می‌آوردند.