ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 05:07

” برای شما عزیزان مرزنشین”/ خبرهای خوب از کارت مرزنشینان

” برای شما عزیزان مرزنشین”/ خبرهای خوب از کارت مرزنشینان

این امتیاز دولت ، به مرزنشینان عزیز ، بمنظور رفاه حال مردم بوده و اجرای آنهم باید مردم محور و بر مدار رضایتمندی مردم بچرخد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :کارت الکترونیکی مرزنشینان ، بعنوان خدمت اقتصادی دولت به مردم شریف مرزنشین و بمنظور ارتقاء سطح درآمدی این قشر از جامعه ، در صورت اجرای درست و مطلوب آن می تواند به اقتصاد خانوارهای مرزنشین کمک کند.

 

 


نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی )پیرامون محرومیت زدایی از مناطق مرزی و کم برخوردار،برنامه های مختلفی را در دستور کار داشته که یکی از آنها برخورداری مرزنشینان روستایی از مزایای کارت الکترونیکی مرزنشینان است که در این راستا ،عزیزانِ مرزنشینِ دارای کارت الکترونیکی ، از مزایای تخفیف سودبازرگانی واردات کالاهای مجاز تا سقف هفتصد هزار تومان برای هر نفر و هر خانواده تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان( چهار نفر) در ماه برخوردار می باشند.

 

 

این امتیاز دولت ، به مرزنشینان عزیز ، بمنظور رفاه حال مردم بوده و اجرای آنهم باید مردم محور و بر مدار رضایتمندی مردم بچرخد.

 

 

 

لذا این موضوع در دستور کار مسئولین اجرایی و نظارتی قرار گرفته و رویه قبلی یعنی تعلق ۲۰۰ هزار تومان به هیچ وجه قابل نبوده و در این مسیر و بمنظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم عزیز مرزنشین از مزایای این طرح و همچنین ساماندهی نحوه ی ادامه ی فعالیت کارگزاران و تعریف سازوکار مناسب و متناسب با اهداف طرح کارگروهی با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در فرمانداری تشکیل و طی جلسات متوالی و مستمر به نتایج مثبت و مطلوبی رسیدیم که قطعا در مسیر خدمت به مردم و به منظور تحقق اهداف این طرح پیش خواهیم رفت.

 

 

تاکید و الزام ما اجرای صحیح این طرح خدمتی بوده و مردم شریف شهرستان پاوه ، مطمئن باشند که هدف مدیران دلسوز و شخص فرماندار محترم و ما بعنوان خادم آنها در مجموعه مدیریتی شهرستان بهمراه مدیران استانی و کشوری در همه دستگاههای نظارتی و اجرایی و امنیتی مردم بوده که در حال برنامه ریزی برای رسیدن به نقطه مطلوب این مصوبه هستیم و از همه مردم غیور مرزنشینِ دارای کارت الکترونیکی استدعا دارم که کماکان ما را در راه خدمت به خودشان یاریگر و همراه باشند.

 

 

 

ان شاءالله در هفته آینده تصمیمات اتخاذ شده به مرحله ابلاغ و اجرا در خواهد آمد و آنچه ما را در مدیریت صحیح و مردم محور این طرح کمک خواهد کرد ، همانا همراهی صبورانه و نجیبانه مردم خواهد بود.

 

 

مسلم آنست که برای مردم نجیب ما ، خبرهای خوب و مسرت بخشی در راه است که گویای همدلی مسئولین و مردم می باشد.

 

 

وحدت رویه در عملِ به مصوبه ، مردم محور بودن در اجرا ، عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک به مردم ، اجرای سیاست های دولت در محرومیت زدایی و کمک به اقتصاد مرزنشینان و … هدف ما بوده و قطع مسلم مردم و رضایتمندی آنها در اولویت برنامه های ما بوده ، هست و خواهد بود.

 

 

” خدمت به شما ، افتخار ماست “

      سید علاءالدین حیدری
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پاوه

یک پاسخ برای “” برای شما عزیزان مرزنشین”/ خبرهای خوب از کارت مرزنشینان

  • ناشناس در تاریخ مهر 28, 1402 گفت:

    تشکر وقددردانی از زحمات شما عزیزان