ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 06:26
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه:

عوامل اجرایی انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

عوامل اجرایی انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه گفت: عوامل اجرایی انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند.

به گزارش سلام پاوه : اولین نشست آموزش منطقه‌ای انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری منطقه اورامانات به میزبانی پاوه با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه که با حضور علیرضا حیدری فرماندار پاوه، مهدی شکیبا مهر مدیرکل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، توکل نیا رئیس گروه انتخابات و تقسیمات کشوری ، معاونین سیاسی ، بخشداران ،دبیران انتخابات و کارشناسان آی تی فرمانداری های شهرستان های پاوه، جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی برگزار شد قوانین به روز شده انتخابات پیش رو به مجریان انتخابات آموزش داده شد.

 

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه:عوامل اجرایی انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

 

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه گفت: عوامل اجرایی انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند.

 

مهدی شکیبا مهر صبح پنجشنبه در اولین نشست آموزش منطقه‌ای انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در پاوه، اظهار کرد: جلسات آموزشی انتخابات قطعاً تداوم بیشتری پیدا خواهد کرد و بخشداران و مسئولان مربوطه باید در این جلسات حضور داشته باشند.

 

وی افزود: خدمت بی منت بخشداران به مردم بهترین راهبرد برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو در سطح بخش‌ها است‌.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بخشداران و مجریان انتخابات بی طرفی خود را در انتخابات حفظ و از شرکت در جلسات انتخاباتی و تبلیغاتی داوطلبان خودداری کنند.

 

شکیبا مهر با اشاره به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و اهمیت آن، بیان کرد: برای افزایش نشاط اجتماعی اعیاد اسلامی و ملی را پررنگ‌تر برگزار نمائید و شور و شوق را در بین مردم ایجاد کنید.

 

وی بهره گیری از تشکل‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی و افراد با نفوذ در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را اثر بخش دانست و بر بهره گیری از ظرفیت‌های آنها تاکید کرد.

 

فرماندار پاوه: برگزاری انتخابات پرشور دشمنان ایران اسلامی را ناامید می‌کند

 

فرماندار پاوه با اشاره به اینکه اصل بیطرفی توسط عوامل اجرایی رعایت می‌شود، گفت: برگزاری انتخابات پرشور دشمنان ایران اسلامی را ناامید می‌کند.

 

 علیرضا حیدری صبح پنجشنبه در اولین نشست آموزش منطقه‌ای انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در پاوه، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام سیاسی کشور و ناامیدی دشمنان است.

وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات کشور است زیرا حضور پرشور مردم موجب تقویت نظام سیاسی کشور و نا امیدی در دشمنان خواهد شد لذا وظیفه مجریان انتخابات بسیار سنگین و از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات باید از همین امروز با برنامه ریزی مناسب و عمل به قوانین و با رعایت اصل بی طرفی بر اساس چهار راهبرد ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری (مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) زمینه برگزاری انتخابات سالم و رقابتی را فراهم کنیم.

 

حیدری بیان کرد: دشمن در فضای مجازی تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات می‌کند و ما باید با زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم نقشه‌های آنان را خنثی و بار دیگر موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنیم.