پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 11:30

شهرداری بانه وره تمام سهمیه قیر رایگان سال ۱۴۰۱ را جذب کرد/آسفالت ۱۲ هزار متر معابر بانه وره

شهرداری بانه وره تمام سهمیه قیر رایگان سال ۱۴۰۱ را جذب کرد/آسفالت ۱۲ هزار متر معابر بانه وره

شهردار بانه‌وره از جذب کامل سهمیه قیر رایگان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بیش از 12 هزار متر مربع از معابر شهر بانه‌وره روکش آسفالت شد.

به گزارش سلام پاوه: شهردار بانه‌وره از جذب کامل سهمیه قیر رایگان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بیش از 12 هزار متر مربع از معابر شهر بانه‌وره روکش آسفالت شد.

 

مهندس امید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه از جذب کامل سهمیه قیر رایگان سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر این شهر به متراژ بیش از ۱۲ هزار مترمربع (دو کیلومتر طول)را به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در پروژه آسفالت گرم معابر شهر بانه‌وره ۱۴۰۱، روکش آسفالت خیابان‌های انقلاب، فرهنگیان، علما، آتشگاه و مرزداران به ارزش ریالی سی میلیارد ریال اجرا شده است.

 

شهرداری بانه وره با بیان اینکه در فاز دوم اجرای آسفالت معابر سطح شهر مقدار 4 هزار متر مربع در دستور کار این شهرداری قرار گرفته، گفت: پس از آماده سازی اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی بانه‌وره مراتب تقدیر و تشکر خود را از همکاری پرسنل خدوم شهرداری بانه وره عوامل اجرایی و پیمانکار آن و همچنین تقدیر و تشکر ویژه از شهردار محترم پاوه و اعضای محترم شورای شهر پاوه در جهت تکمیل پروژه مذکور را اعلام می‌دارد.