پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:10

ویزیت بیش از ۹ هزار نفر در بخش های بهداشت و درمان پاوه

ویزیت بیش از ۹ هزار نفر در بخش های بهداشت و درمان پاوه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: در هفته گذشته بیش از 9 هزار نفر و ۲۰ هزار خدمت در بخش های بهداشت و درمان پاوه انجام شده است.

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: در هفته گذشته بیش از 9 هزار نفر و ۲۰ هزار خدمت در بخش های بهداشت و درمان پاوه انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه  با خبرنگار سلام پاوه ، در سخنانی اظهار داشت:در هفته گذشته  بیش از 9 هزار نفر و ۲۰ هزار خدمت در بخش های بهداشت و درمان شهرستان پاوه انجام شده است.

 

ستار سهرابی افزود: در هفته گذشته در بخش بهداشت بیش از ۲۰ هزار خدمت شامل مراقبت های پیش از بارداری، مراقبت از نوزادان و واکسیناسیون کودکان زیر ۷ سال، مراقبت گروههای سنی ، بیماریابی، پیگیری بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون، پیگیری و مشاوره برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع جهت ارتقاء شاخص های سلامت انجام گرفته است..

 

وی ادامه داد: دربخش درمان ۹۶ مورد بستری تحت نظر اورژانس ، ۱۰۷ مورد بستری در بخش های بیمارستان ، ۹۸ اقدام سی تی اسکن ، ۳۲۸ مورد رادیوگرافی ، ۵۰ مورد سونوگرافی ، ۴۸۳ مورد آزمایش و ۶۰ مورد عمل جراحی شامل اورولوژی ، جراحی عمومی ، ارتوپدی ، گوش و حلق و بینی ، جراحی چشم و زنان و زایمان  به عنوان خدمت به همشهریان محترم در بیمارستان قدس و مراکز بهداشتی پاوه انجام گرفته است.

 

سهرابی افزود: با اعلام مرکز فوریت های پزشکی نیز ۲۰۶ عملیات در مرداد ماه اعم از اعزام بیماران قلبی، تنفسی، مسمومیت با دارو، تروما و تصادف،زنان و زایمان و…. انجام گرفته است.

 

وی گفت: به طور ماهیانه حدود 20 هزار نفر به عنوان بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان پاوه ویزیت می شوند و تعداد بیماران بستری شده در سال گذشته نیز ۶۲۴۰ نفر بوده اند.