ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 03:27
فرماندار پاوه:

بهره برداری از ۴۵ طرح در پاوه در هفته دولت/ پاوه در حوزه گازرسانی بزودی سبز میشود

بهره برداری از ۴۵ طرح در پاوه در هفته دولت/ پاوه در حوزه گازرسانی بزودی سبز میشود

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت : ۴۵ طرح با هزینه ۶۶ میلیارد تومان در هفته دولت در پاوه به بهرداری می رسند.   علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: امسال به یاری خدا در هفته دولت ۴۵ طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی با ۶۶ میلیارد تومان […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت : ۴۵ طرح با هزینه ۶۶ میلیارد تومان در هفته دولت در پاوه به بهرداری می رسند.

 

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: امسال به یاری خدا در هفته دولت ۴۵ طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی با ۶۶ میلیارد تومان آماده بهرداری داریم.

 

 

وی با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهید رجایی کمتر از یک ماه بر مسند ریاست جمهوری بودند اما نام و یاد این عزیز و راه آن و ویژگیهای بارز اخلاقی شهید زبانزد خاص و عام شد و یک الگو برای مدیران کشور شد.

 

 

“علیرضا حیدری” افزود: خصوصیات بارز اخلاقی آن شهید تقوا ،مردم داری، فداکاری، ایثار، خدمت بدون منت، تلاش برای عمران و آبادانی و خدمت به محرومین و ‌‌‌..‌‌. بود‌.

 

 

وی گفت: امروز لازم است، همه مدیران این خصوصیات بارز اخلاقی را مد نظر و الگو قرار دهند.

 

 

 

فرماندار پاوه ادامه داد و گفت: هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمانهای امام راحل و شهدا و نظام‌ مقدس جمهور اسلامی و بیان خدمات نظام است.

 

 

حیدری با اشاره به اهداف و سیاستهای خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف گفت: اقدامات و عملکرد دولت در رفتار با کشورهای منطقه ای نشان از هوشمندی دولت در حفط شان و کرامت نظام در آنسوی مرزها دارد ، امضای تفاهم نامه جامع در بحث افزایش مبادلات تجاری بین کشورهای مختلف نشان از دیپلماسی فعال و هوشمندانه دارد.

 

 

وی تصریح کرد: دولت همواره توانسته است با راهبردهای منطقه ای به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند، و با تمرکز و فعال نمودن دیپلماسی اقتصادی در سیاست خارجی، سعی دارد با رایزنی و بحث های اقتصادی گره های بسته شده اقتصادی کشور را حل کند.

 

 

فرماندار پاوه ادامه داد و گفت: دولت بدنبال حل مشکلات مردم و دستیابی به راهکارهای برون رفت از تحریم های ضالمانه بوده و هست.

 

 

وی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان پاوه نیز گفت: یکی از کارهای بسیار خوب و مثبتی که در ماههای گذشته به سرانجام رسید، ایجاد سایت مسافری شوشمی است که یکی از انتظارات و مطالبات و آرزوی مردم بود که مردم به راحتی و قانونی بتوانند به اقلیم کردستان عراق سفر کنند.

 

حیدری افزود: با زحمات و پیگیری های ماموستا قادری با مقامات کشوری و اقلیم این امر محقق شد و رسما این مرز افتتاح شد که از آن زمان تاکنون ۷۸۶۰ نفر از این مرز تردد داشته اند.

 

 

وی با بیان اینکه بازگشایی این مرز اقدام بسیار مهمی برای شهرستان بود گفت: ان شاالله در مرحله بعد مردم بتوانند با خودرو به اقلیم مسافرت کنند.

 

 

فرماندار پاوه ادامه داد: شروع به کار پروژه کنارگذر پاوه از دیگر اقداماتی است که هم اکنون در حال انجام است که با اعتبار آغازین ۷۰۰ میلیارد تومان تاثیر بسیار مهمی در اقتصاد پاوه و حل مشکل ترافیک این شهر خواهد داشت.

 

حیدری گفت: تکمیل پروژه انتقال آب شرب از هانی کوان و گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان از دیگر پروژه های مهم دولت در این شهرستان است که در حال انجام هستند.

 

 

وی افزود: پروژه گازرسانی به دو روستای داریان و ورا در چند روز آینده به افتتاح میشود و با گازرسانی به روستاهای محور نروی و هجیج  این شهرستان از نظر گازرسانی سبز خواهد شد و دیگر هیچ روستایی در شهرستان نیست که از نعمت گاز بهرمند نباشد.

 

 

حیدری تصریح کرد: تامین آب شرب نوسود و روستاهای تابعه همجوار کار جهادی برای محرومیت زدایی است که در حال انجام است.

 

 

وی همچنین با اشاره به تحول در بهسازی راه روستایی گفت ؛ با آسفالت جاده روستا بله ای بخش باینگان، آخرین جاده روستاهای شهرستان آسفالته می شود.