د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 04:51

بیش از ۷۶ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی پاوه اختصاص یافت

بیش از ۷۶ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی پاوه اختصاص یافت

به گزارش سلام پاوه :فرماندار پاوه گفت: از محل تملک دارایی‌های استان، سوخت و متوازن ۷۶۶ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان مرزی اختصاص یافته است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :«علیرضا حیدری» روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی پاوه افزود: سهم این شهرستان از سایر منابع از جمله اعتبارات ملی […]

به گزارش سلام پاوه :فرماندار پاوه گفت: از محل تملک دارایی‌های استان، سوخت و متوازن ۷۶۶ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان مرزی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :«علیرضا حیدری» روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی پاوه افزود: سهم این شهرستان از سایر منابع از جمله اعتبارات ملی و سهم وزارتخانه‌ها از محل سفر رییس جمهوری به استان به قوت خود محفوظ خواهد بود.

وی گفت: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل ۶۵ پروژه در حوزه‌های آب و فاضلاب، بهسازی و ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، شیلات، کشاورزی و باغات، ساختمان پلیس راه و امداد و نجات جاده ای، پایانه مرزی شوشمی، عمران شهری و روستایی، تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد و اماکن ورزشی هزینه خواهد شد.

فرماندار پاوه افزود: سرجمع اعتبارات شهرستان پاوه از این منابع در سال‌جاری در مقایسه با سال قبل که حدود ۵۶۰ میلیارد تومان بوده افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر مطالبه تخصیص و اجرای پروژه های عمرانی از محل تامین اعتبار سال گذشته تا مهلت باقی‌مانده (پایان شهریور ماه) گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لازم است در فرصت باقی‌مانده همه پروژه‌های خود را برابر تخصیص اعلام شده به اتمام رسانده و در اجرای مکاتبات بعمل آمده گزارش آخرین وضعیت پروژه‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

حیدری، همچنین با اشاره به اعتبارات مناسب سهم پاوه از محل سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه گفت: سهم وزارتخانه‌ها علاوه بر سهم استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی پاوه ارقام قابل توجهی بوده و قرار براین است در راستای پیگیری مصوبات سفر آقای رییسی در جلسات بعدی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرای موظف به پیگیر سهم اداره خود برابر پروژه‌های اعلام شده قبلی از ادارات کل استان خواهند بود و به طور قطع یکی از آیتم‌های بررسی عملکرد مدیران شهرستان جذب اعتبارات و تخصیص‌های اعلام شده و اجرای کیفی و کمی پروژه‌های عمرانی بوده که باجدیت بیشتر از سوی حوزه معاونت عمرانی فرمانداری پاوه نظارت و بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت.