ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:37

کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار شد+ عکس

کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی فرمانداری پاوه سه شنبه (۱۰مرداد ۱۴۰۲) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد. آرتان فتح الهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در ابتدای برگزاری این کارگاه گفت: هدف […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی فرمانداری پاوه سه شنبه (۱۰مرداد ۱۴۰۲) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد.

آرتان فتح الهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در ابتدای برگزاری این کارگاه گفت: هدف از برگزاری چنین کارگاه آموزشی، ارتقای فرهنگ شهرستان، سطح سواد رسانه ای و سطح خبرنویسی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و صاحبان شهرستان پاوه است.

فتح الهی افزود:به همین مناسبت از استاد « رسول مرادی» خبرنگار با سابقه صداوسیمای مرکز کرمانشاه جهت برگزاری این کارگاه دعوت کردیم و امیداست خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حاضر دراین کارگاه استفاده لازم را ببرند.

فرهاد صالحی کارشناس روابط عمومی فرمانداری پاوه نیز به اهمیت آموزش و سواد رسانه ای اشاره کرد و گفت: در نشست سال گذشته مدیران روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه با فرماندار پاوه تصمیم بر آن شد برای آشنایی بیشتر و ارتقای سواد رسانه ای و آموزش درست خبرنویسی یک کارگاه آموزشی برگزار شود.

وی افزود: الحمدلله به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و همکاری روابط عمومی فرمانداری پاوه و مساعدت فرماندار محترم پاوه امروز با حضور استاد برجسته حوزه خبر آقای رسول مرادی این مهم محقق شد و اولین کارگاه سواد رسانه ای و خبرنویسی با استقبال علاقمندان در حال برگزاری است.

در این کارگاه یک روزه که جمعی از اصحاب رسانه ، کارشناسان روابط عمومی ادارات دولتی و علاقمندان به حوزه رسانه در سطح شهرستان پاوه حضور داشتند، «رسول مرادی» استاد و مدرس حوزه «خبر» به اصول و مبانی خبر نویسی، مفاهیم اساسی خبر، عناصر و ارزشهای خبری، ساختار خبر و همچنین اهمیت سواد رسانه ای جهت تشخیص اخبار موثق از اخبار جعلی و ناموثق پرداختند.

در این کارگاه یک روزه بیش از ۵۰ نفر از علاقمندان حضور داشتند و مطالب مفیدی را در حوزه رسانه یادگرفتند.

عکس : طیفور حاتمی