د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 20:14

اولین کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار میشود

اولین کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار میشود

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت: با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری روابط عمومی فرمانداری پاوه ، اولین کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار می شود. آرتان فتح الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: در راستای برگزاری اولین گردهمایی مدیران […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت: با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری روابط عمومی فرمانداری پاوه ، اولین کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار می شود.

آرتان فتح الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: در راستای برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه با فرماندار پاوه در سال گذشته اولین کارگاه خبرنویسی و سواد رسانه ای در پاوه برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این کارگاه شامل آشنایی با مفاهیم و اصول خبرنویسی، روزنامه نگاری مقدماتی و سواد رسانه ای می باشد افزود: دوره مذکور علاوه بر اصحاب رسانه و کارشناسان روابط عمومی ادارات، برای عموم آزاد بوده و فرصت خوبی برای کسانی است که می خواهند در فضای مجازی فعالیت حرفه ای داشته و همچنین مناسب افراد است که می خواهند برای تبلیغ اجناس تجاریشان به تهیه خبر برای جامعه هدفشان بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت : مدرس این کارگاه رسول مرادی از خبرنگاران با سابقه مرکز صدا و سیمای استان کرمانشاه می باشد.

آرتان فتح الهی در ادامه افزود: در راستای آموزش صحیح و علمی در سطح شهرستان پاوه، این اداره از سال گذشته تا اکنون در مجموع ۱۵ کارگاه آموزشی هنری و فرهنگی را به صورت رایگان برگزار کرده است و در همین راستا با توجه به تقاضای علاقمندان این حوزه و درخواست کارشناسان روابط عمومی ادارات دوره خبرنویسی و سواد رسانه ای را در روز سه شنبه ۱۰ مرداد ماه سال جاری ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی در پایان ذکر کرد: در ادامه این کارگاه نشستی صمیمانه ای رییس اداره رسانه و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.