ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:18

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود برگزار شد

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه: با حضور بخشدار جدید نوسود چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود با حضور کلیه ی اعضای شورا در محل سالن جلسات اداره نوسود تشکیل گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود پس از دستور کار جلسه فعالیتهای انجام گرفته در یک ماه گذشته […]

به گزارش سلام پاوه: با حضور بخشدار جدید نوسود چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود با حضور کلیه ی اعضای شورا در محل سالن جلسات اداره نوسود تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود پس از دستور کار جلسه فعالیتهای انجام گرفته در یک ماه گذشته را تشریح نمود .

ویسی سپس از کلیه اعضا و مسئولین سطح بخش خواست همکاری و همراهی با آموزش و پرورش را در جهت آماده سازی فضای آموزشی امن که در شان منزلت دانش اموزان برای بازگشایی مدارس و پروژه مهر داشته باشند.

بخشدار نوسود در این جلسه حضور در منطقه و تقبل پست بخشداری را صرفا به منظور خدمت رسانی به بخش دانست و از کلیه ادارات خواست تا پای عمل بیایند و در رفع مشکلات منطقه گام بردارند و در این راه هر آنچه که در توان دارد بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به ملت شریف منطقه دریغ نخواهم کرد.

هدایت محمودی افزود: مصوبات شورای آموزش و پرورش باید ضمانت اجرایی داشته باشند و نباید مصوبه ای مطرح گردد و قابلیت اجرایی نداشته باشد.

وی در ادامه از کلیه دستگاه ها خواست تا با نظام تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند چرا که آموزش و پرورش مولد نیرو و محلی ایست که زیر بناه یاد گیریهای اولیه و همچنین آموزه های اخلاقی و دینی در آن تعلیم داده می شود.

بخشدار نوسود در ادامه از ریاست اموزش و پرورش خواست که در توزیع امکانات اموزشی و سرانه های دانش آموزی و همچنین توزیع اعتبارات مناطق و روستاهای محروم را مد نظر قرار داده تا عدالت آموزشی به نحو مطلوب
اجرایی گردد.

بخشدار نوسود در پایان توجه به بازنشستگان آموزش و پرورش و تکریم این عزیزان و بستر لازم و فضای مناسب جهت ارتباط با این قشر زحمت کش را ضروری برشمرد و از ریاست اداره آموزش و پرورش خواست به این موضوع اهتمام لازم را معمول دارد.

سایر اعضا حاضر در جلسه هر کدام ایده و نقطه نظرات خود را در راستای اهداف جلسه و مشکلات موجود را یاد اوری نمودند.

در پایان نشست از اعضای شورای اسلامی ، دهیار و خیر مدرسه ساز روستای هانی گرمله که میهمان و مدعو این جلسه بودند بخاطر دلسوزی وهمراهی و کمک به مدرسه روستا نقش بسزایی داشته اند تقدیر بعمل آمد.