د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39

بهزیستی در هفته ای ‌که گذشت/ از جشنواره دستاوردهای مددجویان تا اردوی تفریحی توانخواهان

بهزیستی در هفته ای ‌که گذشت/ از جشنواره دستاوردهای مددجویان تا اردوی تفریحی توانخواهان

به گزارش سلام پاوه؛ به مناسبت هفته بهزیستی، نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی ، جشنواره غذاهای محلی و اردوی تفریحی توانخواهان و زنان سرپرست خانوار در سطح شهرستان و بخش های تابعه برگزار شد. رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ افراد شرکت کننده در این برنامه های متنوع و […]

به گزارش سلام پاوه؛ به مناسبت هفته بهزیستی، نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی ، جشنواره غذاهای محلی و اردوی تفریحی توانخواهان و زنان سرپرست خانوار در سطح شهرستان و بخش های تابعه برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ افراد شرکت کننده در این برنامه های متنوع و فرهنگی زنان سرپرست خانوار و توان خواهان بودند. فروش محصولات تولیدی این عزیزان وکمک به اقتصاد این خانوار و نیز نمایش توانمندیهای توانخواهان به عموم مردم در قالب نمایشگاهی، لوح های ورزشی، علمی، فرهنگی از اهداف برگزاری این برنامه بود.

صدیق اسدی با بیان اینکه جشنواره غذاهای محلی نیز از دیگر برنامه های هفته بهزیستی بود افزود؛این جشنواره یک روزه به میزبانی شهر نودشه و با هدف ایجاد فضا و بستری برای حضور توان خواهان در بیرون از منزل و ایجاد حس پیوند و هم دلی میان این عزیزان بود.

وی گفت ؛ در بخش باینگان نیز اردوی تفریحی توانخواهان و زنان سرپرست خانوار توسط مرکز مثبت باینگان و با مساعدت آموزش و پرورش این منطقه انجام شد.

اسدی با تشریح اهداف برگزاری این برنامه ها گفت ؛ هدف اصلی بهزستی، توانمند سازی جامعه هدف می باشد. این توانمندی شامل طیف وسیع موضوعات از جمله اقتصادی، روانی و اجتماعی می باشد.

وی در پایان از همه عوامل دخیل در انجام این برنامه ها از جمله همکاران پر تلاش در مراکز مثبت زندگی (خانمها طالبی،شاکری،احمدپور و مارفی)، ادارت ارشاداسلامی،صنایع دستی،شهرداری نودشه،پایگاه بسیج نودشه ،شورای شهر پاوه و فرمانداری محترم وهمچنین رسانه های سلام پاوه و دنگی نوریاب و همه توانخواهان و زنان سرپرست خانوار تشکر و قدردانی کرد